Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 13 December 2021

Patrik_82

Medlem
Hur länge skall man ha varit aktieägare för att få dessa erbjudanden?
Jag registrerade mitt aktieinnehav i Juni 2021, har inte fått några erbjudanden ännu.
 
Som alla gånger tidigare så får denna kampanj inte delas publikt, dvs inte tillåtet att dela länk/lösenord på forumet (som är publikt).

Det är med andra ord inte ok att fråga om detta i forumet. Gör man det kommer åtgärder att tas.

/Moderator

Tar tacksamt emot länk och kod via pm

Va ju just detta man inte skulle göra pga reglerna!
 

intuition

Medlem
Jag undrar om urvalet till F&F varierar över tid?
Senaste kampanjen fick jag mailet. Jag var då nybliven diamond med hyfsat antal resor i närtid. Den här gången har jag inte fått mailet.

Så jag vet att mailet fungerar och inte fastnar i spam filer eller liknande. Så funderingen går kring att de inte skickar till alla Diamond varje gång. Kan det stämma?
 
Jag undrar om urvalet till F&F varierar över tid?
Senaste kampanjen fick jag mailet. Jag var då nybliven diamond med hyfsat antal resor i närtid. Den här gången har jag inte fått mailet.

Så jag vet att mailet fungerar och inte fastnar i spam filer eller liknande. Så funderingen går kring att de inte skickar till alla Diamond varje gång. Kan det stämma?
Så kan det nog vara. Jag fick inte mailet förra gången men nu har jag fått efter att ha gjort några resor (som ironiskt nog delvis bokades med förra kampanjen).
 
Toppen