Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
AE849363-4C32-49B4-B3AE-F4A569689FDD.jpeg
61893DE1-547E-4641-9D59-5B46ACCCAFD6.jpeg
South African/ Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.
Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…
 

Senator

Moderator
Visa bifogad bild 124181 Visa bifogad bild 124182 South African/ Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.
Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…

Jag antar att du aldrig har satt din fot i SAS Inrikesloungen på ARN? ;) Eller valfri United Club ute på landet i USA? Du är kanske också medveten om att SAA precis steg upp som Fenix ur asken efter en nära-döden-upplevelse?

Det du beskriver låter som Haute cuisine jämfört med många inrikeslounger jag har besökt genom åren.
 

pep

Medlem
Star Alliance lounge i Kapstaden idag. Maten under all kritik. Någon varm köttgyta och för övrigt bara förpackad ost, cole slaw och lite frukt. OK bar med bartender och vinerna är det inget fel på.
Men det borde finnas minimikrav på en Star Alliancelounge…
I JNB er *A/SA loungen vaeldig god - men maaske den mindst luksurioese - i forhold til alle (?) trediepartsloungerne, der holder et hoejere niveau. I min optik er det nogle af verdens bedste lounger
 

rob74

Medlem
God morgon från Kiruna!
Idag blir det SK1041 ner till Stockholm. En fd lärare bjöd in mig till vernissage där han ska ställa ut sina målningar för första gången. Så då får man ta och ställa upp...
Fick fatt i en bonusbiljett och en frinatt på Elite Adlon med rätt kort varsel, vilket var bra då flygpriset t/r i Go låg på närmare 4.500 kr.
 
Jag antar att du aldrig har satt din fot i SAS Inrikesloungen på ARN? ;) Eller valfri United Club ute på landet i USA? Du är kanske också medveten om att SAA precis steg upp som Fenix ur asken efter en nära-döden-upplevelse?

Det du beskriver låter som Haute cuisine jämfört med många inrikeslounger jag har besökt genom åren.
Visst. Men det är inte en landsbyggslounge utan Star Alliance enda internationella lounge.
 

Senator

Moderator
Visst. Men det är inte en landsbyggslounge utan Star Alliance enda internationella lounge.

Kanske jag har missat något men säger du att Star Alliance driver en inrikeslounge i CPT? Der skulle i så fall vara en nyhet för mig. Eller är det en inrikeslounge som drivs av SAA som Star Gold har access till? Skulle bra för medlemmarna att veta.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen