Senaste nytt

Är Addis Ababa flygplats säker?

Lugnet präglar loungen! Gott om plats trots ett par hundra här inne! Duscharna öppnar kl 07 så det var ju helt perfekt. Fasttrack på ARN gäller inte med ET i C, trots att det är en 2-4-1 med SAS…
 

Attachments

  • 1BB45727-D956-4207-BEC8-075AFB49C189.jpeg
    1BB45727-D956-4207-BEC8-075AFB49C189.jpeg
    85,7 KB · Visningar: 188
  • 5BC085D3-C563-4EBE-84B1-21BD418311EF.jpeg
    5BC085D3-C563-4EBE-84B1-21BD418311EF.jpeg
    65,6 KB · Visningar: 188
  • 3B33FD3C-05CE-41D2-B518-047677649C6F.jpeg
    3B33FD3C-05CE-41D2-B518-047677649C6F.jpeg
    61,2 KB · Visningar: 188

NotRyan

Medlem
Lugnet präglar loungen! Gott om plats trots ett par hundra här inne! Duscharna öppnar kl 07 så det var ju helt perfekt. Fasttrack på ARN gäller inte med ET i C, trots att det är en 2-4-1 med SAS…
Men EBG÷ ger väl fortfarande fasttrack på Arlanda med Star Alliance bolag även om inte ET betalar för sina affärsklass kunder?
 

Renato

Medlem
@Flyer722 @Renato Hur har det gått för er?

Regeringen var väldigt seriös med att inte åka via ADD.


Jag köpte en enkel resa till IST.
SAS hjälpte mig med att avboka 2 ben,
SEZ-ADD - ADD-IST
Dock fick jag hoppa på mitt ben mellan IST-ARN
Kommer få en återbetalning på lite poäng.

Drygt att förlora lite pengar men jag är tacksam att sas hjälpte mig med något som dom inte brukar göra.
happy wife, happy life.
Sen blev det bra med timmar på loungen i IST.
Jag gillar verkligen den. Synd att dom erbjuder inte massagen längre. :(

Nu är jag hemma i Sverige :) åker till Dubai över jul och nyår :) så jag är glad och nöjd att allt löste sig. :)

Hur gick det för er andra?
 

fenan

Medlem
Regeringen var väldigt seriös med att inte åka via ADD.


Jag köpte en enkel resa till IST.
SAS hjälpte mig med att avboka 2 ben,
SEZ-ADD - ADD-IST
Dock fick jag hoppa på mitt ben mellan IST-ARN
Kommer få en återbetalning på lite poäng.

Drygt att förlora lite pengar men jag är tacksam att sas hjälpte mig med något som dom inte brukar göra.
happy wife, happy life.
Sen blev det bra med timmar på loungen i IST.
Jag gillar verkligen den. Synd att dom erbjuder inte massagen längre. :(

Nu är jag hemma i Sverige :) åker till Dubai över jul och nyår :) så jag är glad och nöjd att allt löste sig. :)

Hur gick det för er andra?

bra jobbat och skönt att det löste sig! Försökte själv få hjälp av SAS men lyckades inte (även om jag blev lovad hjälp av en handläggare - tog det med en nypa salt så blev inte förvånad när jag fick besked att de inte kunde hjälpa mig med ombokning. Gav upp tillslut och köpte hem två ekonomibiljetter med Qatar. Hyfsade priser så nöjd och slapp Addis Abeba. SAS får bottenbetyg av mig (vill inte höra att jag får skylla mig själv. UD avrådde inte för resor genom Addis när jag flög ut) men det är ett lotteri vem man lyckas tala med. Hade behövt tala med samma agent som dig Renato.
 
Toppen