Senaste nytt

Awardfares awardsökmotor, nu med fler funktioner

Filip

Medlem
Lite nyheter:
- Vi har lanserat möjlighet att söka/filtrera specifika bonusprogram nu (funkar även med alerts)
- Black Friday kampanj nu över helgen (50% rabatt första 3 månaderna för nya abonnemang och uppgraderingar till Diamond)
- Timeline-vyn justerar storlek automatiskt nu beroende på skärmstorlek
- Bättre info kring Star Alliance sökningar med SAS Eurobonus
- Lite bättre designad Alert lista

Visa bifogad bild 123828

Hur skall man tolka "för nya abonnemang". Är det även för de som redan har konto men tecknar nytt abonnemang eller är det enbart för de som tecknar nytt konto?
 
Lite nyheter:
- Vi har lanserat möjlighet att söka/filtrera specifika bonusprogram nu (funkar även med alerts)
- Black Friday kampanj nu över helgen (50% rabatt första 3 månaderna för nya abonnemang och uppgraderingar till Diamond)
- Timeline-vyn justerar storlek automatiskt nu beroende på skärmstorlek
- Bättre info kring Star Alliance sökningar med SAS Eurobonus
- Lite bättre designad Alert lista

Visa bifogad bild 123828

Grymt, tack för det!
 

LAU23

Medlem
Fyller i Eurobonus då får jag endast upp flygningar med SAS. Finns det inte några biljetter med några andra bolag för Eurobonus?
 

pqvst

Medlem
Star Alliance sök med EuroBonus är igång nu. Tips: om ni bara vill söka EuroBonus tillgänglighet se till att välja det i FFP väljaren uppe till vänster.

Screen Shot 2021-12-17 at 00.56.59.png
 

Timpsi

Medlem
Är det bara jag som inte får upp en enda flygning i 2022 (sådär som på några datum i januari) med Biz på Awardfares? Får upp en del via SAS egna hemsida men på Awardfares är det helt tomt. Är det ett bugg eller är det något jag missar att göra med sökningen?:D
 
Toppen