Senaste nytt

Amex Platinum - Presentkort på Brasseriegruppen

Tonton

Medlem
Fick hem post ifrån Amex idag.

Amex Platinum-medlemmar får ett presentkort som kan nyttjas på Brasseriegruppen (pdfbrasseriegroup.com).

Mitt presentkort var laddat med 2000 SEK. Hur ser det ut för er?

Härligt att det fortsätter komma lite roliga grejer, som gör årsavgiften värd varenda krona, oavsett ifall man reser mycket, eller ej.
 

Attachments

  • 47A102ED-7B94-4F71-A396-EE0D91162F91.jpeg
    47A102ED-7B94-4F71-A396-EE0D91162F91.jpeg
    45,7 KB · Visningar: 445
  • 6BF69CE6-E0D2-4DE6-B9B6-3783431BDBD4.jpeg
    6BF69CE6-E0D2-4DE6-B9B6-3783431BDBD4.jpeg
    32,2 KB · Visningar: 432

Ano

Medlem
Givmilt och uppskattad gest måste jag säga.
Får hoppas att gesten inte bygger på någon form av lotteri, så i det fall enbart en del av kunderna får ta del av den, att det faktiskt bygger på någon form av kriterier.
Inte hunnit se efter om det dykt upp något för egen del ännu. Hoppas :rolleyes:
 

travelmode

Medlem
Givmilt och uppskattad gest måste jag säga.
Får hoppas att gesten inte bygger på någon form av lotteri, så i det fall enbart en del av kunderna får ta del av den, att det faktiskt bygger på någon form av kriterier.
Inte hunnit se efter om det dykt upp något för egen del ännu. Hoppas :rolleyes:

Om det inte bygger på korttyp så är det snarare spend/lönsamhet än lotteri
 

M.K

Medlem
@travelmode Typ av spend kan också vara ett alternativ. Frekventa restaurangbesök samt mängder av irländska fulflyg biljetter och lotteri köp med Plat? :D

Jag har tyvärr inte fått denna trevliga julklapp än.
 

Sir Lemon

Medlem
Hej vänner! Har 3 infos idag (varav en punkt gällande denna tråd men skriver OT här om övriga också) efter samtal med Amex då jag valde att uppgradera mig igen från Gold till Platinum. 1. Brasserieerbjudandet gäller alla Platinuminnehavare. Viktigt att vara reggad för marknadserbjudande via e-post. 2. 1 miljonMR om man väljer att uppgradera nu (kan vara känd nyhet, isf sorry) 3. Risk-avdelningen har tagit bort möjlighet att värva för oss som använder delbetalning av månadens summa av och till. Lösning är att betala av till noll, vänta 5 dgr och därefter ska värvningsmöjligheten återuppstå. Har beställt klagomålssamtal ang denna sjuka begränsning. Fler får gärna göra detsamma.
 
Toppen