Senaste nytt

Stable Lodge Hotel Bangkok

Tonton

Medlem
Hoppas snart vara i Bangkok om allt går som det ska...
Är det någon här som bott eller ätit på Stable Lodge Hotel Bangkok? :)

Hotel in Bangkok | Resorts in Bangkok | Budget and Boutique Hotel in Bangkok

Har ingen inblick i hotellet, och känner ingen som har bott där.

Det första som slår mig, när jag kikar på hemsidan, är att de skyltar med en skrytrecension från 2016 på förstasidan. Med andra ord 5+ år gammal. Det för mig är alltid varningsklockor.
 

Per N

Medlem
Hoppas snart vara i Bangkok om allt går som det ska...
Är det någon här som bott eller ätit på Stable Lodge Hotel Bangkok? :)

Hotel in Bangkok | Resorts in Bangkok | Budget and Boutique Hotel in Bangkok
Jag har både bott och ätit där men det är ett antal år sedan så jag törs inte säga hur det är där nu. Dom hade i alla fall god dansk mat, inte minst smörrebröden som var riktigt bra. Har för mig jag läst/hört att det ska rivas då någon köpt marken.
 
Har bott där väldigt lyhört P.G.A som vanligt i Thailand inga trösklar och en glipa mellan golv och dörr på flera centimetrar så man hörde varje steg i korriidoren dygnet runt.Apprå på den skandinaviska maten på hotellet smakade ej som hemma. En dansk på hotellet sa till mig är du sugen på skandinaviskt ät den hemma.Bättre att äta thaimat sa han.
 

GoranC

Medlem
Jag har bott på Stable Lodge riktigt många gånger. Men det var då det ägdes av ett par där mannen var dansk och kvinnan en svensktalande thai (hon hade bott i Sverige). Då var det riktigt bra och mitt stamhotell i Bkk. Använde också deras grillkväll de hade en gång i veckan (mycket bra) för avskedsmiddagar för årliga svenskgrupper. Hotellet såldes för 4-5 år sedan och tappade då i mitt tycke en del i trivsel och standard. Så jag bytte såväl eget boende i BKK och som middagsställe för grupper. Har dock återvänt några gånger till restaurangen för egen del när jag saknat deras mat med bl.a. danskt smörgåsbord på helger.
 
Toppen