Senaste nytt

Pralinerna i SAS Plus

Kris

Medlem
Idag annonserades SAS plus som "business class på SK2658. Inte bara en gång utan flera gånger. Så än finns det hopp... :)

Nu till det viktiga - dagens praliner. Den lådan har man ju fått förr. Icke desto mindre smarrigt! Vi lever som sagt på hoppet.

20211128_191411.jpg
 
Verkar tyvärr vara slut på dessa, två flighter nu i helgen till och från Malta. Inte ett spår av dessa. Frågade dock inte heller efter dem dessvärre.
 

apknug

Medlem
Konstigt, enligt SAS nya giv så ska man tydligen välja säte längst fram i plus för att eventuellt få den mat man betalat för, och var tacksam om man får ens det....
 

philky

Medlem
Inga praliner på LPA-ARN igår eller ARN-LHR just nu. Fick höra av purser "M" (en av SAS bästa!) på flyget ner till LPA att de skulle tas bort i nästa menyvända vilket jag väl antar var i början av december. Nu är det väl som alltid svårt att veta om hon hade 100% koll på det, om det gäller tillsvidare eller bara en period vet jag inte men det var det jag fick höra. Vi vet ju hur dessa "enhancements" brukar se ut. Pizza skulle också börjat fasas ut.

Uppdatering: frågade ombord idag också och även här hade personalen fått information att pralinerna var borta "for good". Hoppas SAS ändrar sig - det var ju en favorit :(
 
Last edited:
Inga praliner på LPA-ARN igår eller ARN-LHR just nu. Fick höra av purser "M" (en av SAS bästa!) på flyget ner till LPA att de skulle tas bort i nästa menyvända vilket jag väl antar var i början av december. Nu är det väl som alltid svårt att veta om hon hade 100% koll på det, om det gäller tillsvidare eller bara en period vet jag inte men det var det jag fick höra. Vi vet ju hur dessa "enhancements" brukar se ut. Pizza skulle också börjat fasas ut.

Uppdatering: frågade ombord idag också och även här hade personalen fått information att pralinerna var borta "for good". Hoppas SAS ändrar sig - det var ju en favorit :(
Vi får skriva in och säga de är saknade. Jag ska göra det strax.
 
Toppen