Senaste nytt

Resemål som du tror att ingen annan har bevistat (Lek)

Luchtii

Medlem
Kan Nadi - Fiji vara en ort som ingen besökt ? 42k innevånare.. Staden - inte flygplatsen!

Om så är fallet så bockar jag av den i början på Januari då jag åker dit, tänkte iaf spendera en dag i Nadi innan jag åker vidare söderut.

Jag testar med Canberra, Australien, en huvudstad som det verkar vara få som besökt.
 

Bufflot

Ny medlem
Såg att det var någon som skrev pyongyang. Tyvärr får du stryka det.. Har också varit där..

Städer som kvalificerar: kerman(stad i öknen södra iran)
Nagasaki (japan)

Ett ställe som inte kvalificerar men som jag dock är säker på att jag är helt ensam om: pitcairn island
 

Dr. Miles

Expert
Välkommen till BusinessClass.se, Bufflot!
Såg att det var någon som skrev pyongyang. Tyvärr får du stryka det.. Har också varit där..

Städer som kvalificerar: kerman(stad i öknen södra iran)
Nagasaki (japan)

Ett ställe som inte kvalificerar men som jag dock är säker på att jag är helt ensam om: pitcairn island

Check både Kerman och Nagasaki. :)
 

Nightfly

Medlem
Tilburg kan du stryka. Tror jag sett det mesta i Holland faktiskt;)

Det är nog där jag får försöka hitta något ställe som ingen annan besökt. Så här kommer min lista över städer/orter i Nederländerna som jag besökt (utöver de självklara som till exempel Amsterdam och Haag):

Arnhem
Nijmegen
Eindhoven
Zwolle
Leiden
Amstelveen
Amersfort
Almere
Den Helder
Haarlem

Tror jag har besökt och övernattat i samtliga utom möjligtvis Den Helder. Gjorde en Hollandsturné som musiker hösten 2002 med 38 städer på sju veckor. :)
 

GVA380

Medlem
Lautoka/Suva - Fiji
Kan Nadi - Fiji vara en ort som ingen besökt ? 42k innevånare.. Staden - inte flygplatsen!

Bockar av Fiji med de flesta städer och byar på Viti Levu och Vanua Levu, inklusive Lautoka, Suva och Nadi, samt många av öarna omkring (tillbringade flera perioder under 1984-1987 i Fiji)
 

GVA380

Medlem
Om så är fallet så bockar jag av den i början på Januari då jag åker dit, tänkte iaf spendera en dag i Nadi innan jag åker vidare söderut.

Jag testar med Canberra, Australien, en huvudstad som det verkar vara få som besökt.

Canberra har jag tillbringat någon vecka i under mitten av 80-talet. Intressant domstolsbyggnad - studiebesök! :)
 
Last edited:
Toppen