Senaste nytt

Nordic Choice Bo 1 natt få 5 kvalificerande nätter, boka senast 17 november 2021

palmen

Moderator
Vet inte riktigt, men jag tog det som att om man avbokar en befintlig bokning som man har under giltig boendeperiod men som har bokats tidigare och sedan bokar samma hotell/datum nu då 5x erbjudandet så skulle man ej få 5x nätterna!? Men kanske jag tänker fel???o_O
Du tänker fel, gäller bokningar som ändras. Bokar du av gäller inte kampanjen av förklarliga skäl, bokar du sedan på nytt så är det en helt ny bokning även om det är samma hotell och samma dag. Första bokningen blir då inte ändrad till den nya, den blir avbokad och ny bokning görs.
 

Berglund

Medlem
Vet inte riktigt, men jag tog det som att om man avbokar en befintlig bokning som man har under giltig boendeperiod men som har bokats tidigare och sedan bokar samma hotell/datum nu då 5x erbjudandet så skulle man ej få 5x nätterna!? Men kanske jag tänker fel???o_O
Ja, du har fel och övertolkar.
Det enda det innebär är att bokar du under kampanjperioden och sedan gör ändringar efter att kampanjen gått ut - då får du inte 5x nätterna.
 

Ano

Medlem
Någon som vet om bonusnatt också ger x5 nätter?

Nej, bonusnätter gäller ej.

Ur villkoren:

Nu kanske du undrar: vad är skillnaden mellan en bonusnatt och en kvalificerande natt?


Kvalificerande natt = en övernattning som ger bonuspoäng som gör att du tar dig till nästa medlemsnivå.
Bonusnatt = en gratis övernattning som du betalar med bonuspoäng, denna räknas ej som en kvalificerande natt.
 

DanielKif

Medlem
Påminnelse:
Sista dagen att boka på den här kampanjen.
La in lite ströbokningar i slutet av mars för att se vart man ligger till när man väl är där.
 

Tonton

Medlem
Om man bokar flera rum på en vistelse, får man då flera kvalificerande nätter, må tro?

Jag har inte så bra koll på detta programmet - utan försöker enbart rådgöra åt min far :D
 

Syversen

Medlem
Om man bokar flera rum på en vistelse, får man då flera kvalificerande nätter, må tro?

Min bild är att de blivit hårdare. Förr har jag då och då bokat ett rum åt mig och ett åt en kompis, i samma bokning och då fått poäng och nätter för hela bokningen, person två har fått voucher baserat på min status etc. Men senast jag gjorde detta delade de på bokningarna redan i förväg så att jag plötsligt bara såg ett rum i appen och att de sedan insisterade på att den andra personen skulle ha en egen bokning, checka in separat osv. Kan såklart vara en avvikelse men när jag frågade fick jag svaret att det var så det skulle fungera.
 

Tonton

Medlem
Min bild är att de blivit hårdare. Förr har jag då och då bokat ett rum åt mig och ett åt en kompis, i samma bokning och då fått poäng och nätter för hela bokningen, person två har fått voucher baserat på min status etc. Men senast jag gjorde detta delade de på bokningarna redan i förväg så att jag plötsligt bara såg ett rum i appen och att de sedan insisterade på att den andra personen skulle ha en egen bokning, checka in separat osv. Kan såklart vara en avvikelse men när jag frågade fick jag svaret att det var så det skulle fungera.

I detta fallet handlar det om att boka 1 rum för mina föräldrar, och ett för barnbaren (mao familj) Men rent generellt så tolkar jag ditt på svar på "Det går att testa, men inget man ska räkna med att kunna få".

Tack @Syversen!
 
Toppen