Senaste nytt

Black Friday rea Qatar?

chrloc

Medlem
Brukar Qatar (undrar även över andra flygbolag) ha black friday rea?
Värt att vänta på?
Ffa intresserad av seats i business, men även economy.
 

LarsCph

Medlem
Det er vanskeligt at sige hvad de gør i år - men for nogen år tilbage havde Qatar Airways rigtig gode black friday priser. Hvis du står for at skulle booke noget med afrejse inden for de næste 1-12 måneder og det ikke haster med at booke så ville jeg nok vente til black friday og se om noget dukker op...
 

chrloc

Medlem
Det er vanskeligt at sige hvad de gør i år - men for nogen år tilbage havde Qatar Airways rigtig gode black friday priser. Hvis du står for at skulle booke noget med afrejse inden for de næste 1-12 måneder og det ikke haster med at booke så ville jeg nok vente til black friday og se om noget dukker op...
Tack! Ja precis vi vill resa i december/januari, så kanske bra att vänta till Black Friday.
Är det 26 November som är Black Friday även utanför Sverige?
 

Homer

Medlem
Det er vanskeligt at sige hvad de gør i år - men for nogen år tilbage havde Qatar Airways rigtig gode black friday priser. Hvis du står for at skulle booke noget med afrejse inden for de næste 1-12 måneder og det ikke haster med at booke så ville jeg nok vente til black friday og se om noget dukker op...


Kanonpriserna brukade dyka i januarireor, fast även det är många år sedan, jag tror detta var sista gången
Rea 9 - 16 januari 2017 (prisex.Businessclass: Auckland 16kkr;Tokyo,Kapstaden 13kkr;Hong kong 11kkr | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor
 

Erik M

Medlem


Ah det var tider det. Jag var ung och oerfaren. Köpte business-biljetter med QR till Ho Chi Minh-staden, såg till att få övernattning i Doha. Och drack Krug i Al Mourjan-loungen.
Tack forumet!
 

Homer

Medlem
Ah det var tider det. Jag var ung och oerfaren. Köpte business-biljetter med QR till Ho Chi Minh-staden, såg till att få övernattning i Doha. Och drack Krug i Al Mourjan-loungen.
Tack forumet!

good_old_days.jpg
 

under covid har det ju varit extremt många deals och billiga priser med covidskydd på bokningen.
Qatar mellan Bryssel - Bangkok och Amsterdam till Kapstaden bland annat fanns nu i november för mellan 12 000 - 14 500 SEK.
 
Toppen