Senaste nytt

6 maj: Invigning och gratis inträde till Malmö Aviations nya lounge i Göteborg

Jacob

Medlem
Den 6 maj är det invigning av Malmö Aviations nya lounge och service center på Landvetter. Mellan 06.00 och 18.30 är det öppet hus med gratis inträde för alla som vill mingla.

Kl 08.30 klipper Malmö Aviations VD Bengt Roswall bandet.
Under förmiddagen finns på plats även Malmö Aviations marknadschef Henrik Löfberg, inredningsarkitekten för loungen Mats Nordin samt Linda Svedborg, kommersiell chef för Swedavia på Göteborg Landvetter.

Kan vara en kul sak att hänga på för er i Göteborgsområdet eller för er som ändå passerar Landvetter under fredagen.

Vi får se om även BusinessClass.se gör ett besök...
 

MarcusC

Medlem
Jag hade ingen aning Malmö skall öppna ny lounge, men jag kan gärna ta en långlunch och göra en rapport från detta event ;)
 

MarcusC

Medlem
Här kommer en liten snabb rapport, var över en sväng i loungen strax efter lunch idag. Det var lite folk där men inga massor (trots"öppet" hus).

Loungen ligger på samma ställe som tidigare,vid inrikes ankommande på Landvetter ungefär, dvs innan säkerhetskontrollen. Men man har väl "piffat" upp den. Utbudet av magasin och tidningar är riktigt bra. I synnerhet magasinsfronten, med både rese & affärstidningar. Matutbudet består av kaffe automat, och cider ( lite klent utbud kan jag tycka ...)

Druvor, Jordgubbar och smörgåsar. Samt lite godis.

Sköna stolar och bord, och en avslappnad atmosfär.

Fritt trådlöst internet, verkade dock inte funka dagen till ära.
 

Attachments

  • malmo3.jpg
    malmo3.jpg
    83,7 KB · Visningar: 438
  • malmo4.jpg
    malmo4.jpg
    86,2 KB · Visningar: 690
  • malmö1.jpg
    malmö1.jpg
    90,3 KB · Visningar: 331
Last edited:
Toppen