Senaste nytt

Star Alliance award i First Class

sepbemi

Medlem
Har nyss bokat ARN-FRA (LH C) - ICN (OZ F) - NRT (OZ F) // HND - ICN (OZ C) - HKG (TG C) - BKK (TG F A380!) - LHR (TG F) - ARN (SK C). Avresa 24/11, hem 5/12. 2 dgr i Tokyo, 5 dgr i Bangkok, ca 23h i Seoul och Hongkong. US DM, 100.000 poäng var, 2 pers. Hoppas få LH F T-14 dgr från avresa men räknar inte med det...

För den som är intresserad ändrade jag OZ F FRA-ICN till NH F FRA-NRT, när jag ringde och ändrade (2 dgr innan avresa) glömde agenten bort att ta betalt för ändringen, tack för det. NH F är (nya F) hittills den bästa F jag har åkt med.
 

henrik l

Medlem
För den som är intresserad ändrade jag OZ F FRA-ICN till NH F FRA-NRT, när jag ringde och ändrade (2 dgr innan avresa) glömde agenten bort att ta betalt för ändringen, tack för det. NH F är (nya F) hittills den bästa F jag har åkt med.

Det där lät ju lyckat:D Det var inget snack om att riva upp bokningen pga av ändringen?
 

sepbemi

Medlem
Ska försöka skriva ihop en kort TR när jag har kommti hem, en försmak bara
IMG_2644.jpg
 

rob74

Medlem
För den som är intresserad ändrade jag OZ F FRA-ICN till NH F FRA-NRT, när jag ringde och ändrade (2 dgr innan avresa) glömde agenten bort att ta betalt för ändringen, tack för det. NH F är (nya F) hittills den bästa F jag har åkt med.

Låter lovande! Gjorde precis ändring i min US awardbokning så att jag får NH202 LHR-NRT med just denna konfiguration som första långflygning på väg mot Australien om en vecka.


Det lär komma några från mig också vad det lider... :)

EDIT: Och inget snack om att riva upp hela bokningen. Jag sa "outbound" och påpekade särskilt om att returen ska vara som den är.
 

Misssussi

Medlem
Hej, ska iväg till Tokyo och sedan vidare till Bangkok. Har hittat award med ANA F från Paris och/el LH F från FRA. Jag har ännu inte flugit F med ngt av de 2, så min fråga blir: Vilken flight skulle ni välja?
 
Toppen