Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff ölresa till Brygge lördag 5 februari 2022

DanielKif

Medlem
Ner Torsdag 3:e Feb - 07:05-09:20 SK589
Hem Söndag 6:e Feb - 19:40-21:50 SK1600

Tänkte boka 5-6 platser på en Michelinrestaurang på torsdag eller fredag om det finns intresse att haka på.
 

Taggen

Medlem
Bokad.

Flyger ut med SK1589 15:10 på torsdagen och hem den 6:e med SK1600 19:40. Bokad just nu på Novotel Brygge Centrum (Accor Gold och bra corporate rate är anledningen).

Hänger gärna med på Michelinrestaurang om den bokas på fredagen då jag anländer så sent till Brügge på torsdagen.
 

DanielKif

Medlem
Bokad.

Flyger ut med SK1589 15:10 på torsdagen och hem den 6:e med SK1600 19:40. Bokad just nu på Novotel Brygge Centrum (Accor Gold och bra corporate rate är anledningen).

Hänger gärna med på Michelinrestaurang om den bokas på fredagen då jag anländer så sent till Brügge på torsdagen.
Tänker mig att ta michelinrestaurangen i Bryssel. Vet inte om det finns en i Brygge. :)
 
Hem söndag 19:40, planen just nu är att komma med tåg till Bryssel på fredagen. Inte bokat boende än, överväger en natt i Bryssel och ett förmiddagståg på lördagen.
 

ekf

Medlem
Bokat. Ut med SN från GOT 18:05, hem från BRU 20:55. Funderar på att ta en natt i Bryssel först, ska fundera på saken...
Det blev två nätter på Ibis Budget vid stationen i Brygge... Det fungerade bra sist jag var nere på ölmässan... Ansluter gärna om någon tar några öl eller äter en bit mat någonstans.. antingen på vägen i Bryssel eller vid ankomst till Brygge, flyget landar 19:45 i alla fall.
 

DanielKif

Medlem
Nehe, nu gick de ut med att festivalen istället kommer att ske 9-10 april istället för första helgen i februari.
Jag åker ner helgen i februari och besöker lite bryggeri och äter lite gott. Hur gör ni andra?


BAB is pleased to announce that the 14th Bruges Beer Festival will take place on April 9 and 10, 2022 in the brand new Beurs meeting and conference center
Beurs-, Meeting- en Congrescentrum Brugge | BMCC

Follow all updates on BBF22 – Brugs BierFestival 2022
 
Last edited:

ekf

Medlem
Nehe, nu gick de ut med att festivalen istället kommer att ske 9-10 april istället för första helgen i februari.
Jag åker ner den planerade helgen och besöker lite bryggeri och äter lite gott istället. Hur gör ni andra?
Typiskt! Men jag har bokat non-refundable-flyg.. så då får jag helt enkelt boka om boendet till Bryssel istället och hitta på något där... :)

Edit: Bokat om till Park Inn, Brussels Midi.
 
Last edited:
Typiskt! Men jag har bokat non-refundable-flyg.. så då får jag helt enkelt boka om boendet till Bryssel istället och hitta på något där... :)

Edit: Bokat om till Park Inn, Brussels Midi.
Lutar åt att jag gör nåt liknande, har en hemresa från BRU på söndagen men inte bokat boende än. Hade tänkt åka tåg dit från London men med AY-statusmatch i åtanke så lockar ju Galleries First. Vi kanske ska starta en "Vi som åker till Belgien ändå"-tråd och styra upp nån aktivitet.
 
Toppen