Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 30 oktober 2021

bnr

Medlem
Planering pågår nu för att försöka få till att kunna mötas utomhus på en takbar på lördagen innan middag.
Tanken är att vi kör detta vid 16-18 ungefär så kan folk välja var de ska äta middag efteråt.

Då det inte blir någon middag, är detta något som alla är intresserade av, så jag vet hur många man ska försöka boka för?
Räknar jag igenom tråden vilka som sagt at de kommer så är vi omkring 30 personer som har bokat. Gissar att det även kan finnas några som inte skrivit om de kommer eller ej.
Kommer!
 

FFlash

Medlem
Hej!!
Är i Barcelona över helgen för annat så jag kommer gärna med och hälsa på BCare som jag aldrig hittills haft chansen att träffa :) (förutom palmen på Pontus en gång)
Tar gärna del i watsapp gruppen eller liknande och koordinerar med er. Jag har med en polare som inte förstår sig på miles&points men det är ju möjligt han blir smittad :D Vi har dock tanken att gå på camp nou senare på kvällen och titta på matchen
 

011430121

Medlem
Hej!!
Jag har med en polare som inte förstår sig på miles&points men det är ju möjligt han blir smittad :D Vi har dock tanken att gå på camp nou senare på kvällen och titta på matchen
Jag har varit på Camp Nou en gång häftigaste fotbolls upplevelser jag har upplevt efter AIK matcherna.
De var 90 tusen på matchen och det nog nog inte mer än 30 minuter att tömma arenan.
Kollade och det finns många olika biljetter på olika sektioner att välja på till på lördag.
Arenan ligger på gångavstånd från ”FET HILTON
 

FFlash

Medlem
Jag har varit på Camp Nou en gång häftigaste fotbolls upplevelser jag har upplevt efter AIK matcherna.
De var 90 tusen på matchen och det nog nog inte mer än 30 minuter att tömma arenan.
Kollade och det finns många olika biljetter på olika sektioner att välja på till på lördag.
Arenan ligger på gångavstånd från ”FET HILTON

Jo, jag har själv varit på ”culehyllan” flera gånger. Sjölv tycker inte upplevelsem där är bland de häftigaste…snarare överraskande ”blando (på spanska)” med tanke på hur stor arenan är…men absolut värt en gång i livet!! Häftigare har de varit i polen, signaliduna, gamla shelf side, millwall mm., nu gick jag lite från ämnet här…
 
Toppen