Senaste nytt

Finnair matchar din Eurobonus status fram till 2 November 2021

Homer

Medlem
I morgon slutar alltså rean till Thailand, eller så förlängs den igen ;)

  • Bangkok, Phuket: försäljningsperiod fram till 19 oktober 2021, resedatum 22 oktober 2021–24 april 2022.
  • New York, Los Angeles, Miami: försäljningsperiod fram till 1 november 2021, resedatum: 8 januari–16 december 2022.


Ingen förlängning, de har höjt priserna lite.

Dessutom har de ändrat i den svenska texten, felstavat och eländigt men lite mer begripligt

  • oneworld frequent flyer-progammen är exkluderade från flygbonuskortsmatch-kampanjen.
 

GOTBound

Medlem
New York börjar röra sig uppåt, de datum i februari jag tittade gick att boka för 3 100 kr med koden men nu med kod runt 3 900 kr [ekonomi och sen försöka applicera uppgrade vouchers].

Antagligen erbjudandet som gick ut vid midnatt som hade en eftersläpning.

Miami lockar men på grund av säsongen är hotellen dyra i och omkring Miami medans billiga i New York.

Givetvis är det Superbowlhelgen jag tittat på, vilken sammanfaller med sportlovet i Göteborg, men det är det där med övriga familjen… en egentids-helg 12-15/16 februari kommer kosta mer än kr och ören och det en lång tid efteråt.

EDIT: Jag förespråkade långweekend med Mrs.GOTBound men nej det var för mkt flyg och för lite tid, ett av barnen var inte sugna på att flyga långt, systemkollaps hemma hos GOTBound’s.
 
Last edited:

Kovo

Medlem
Långweekend i Bangkok bokad för statusmatch 9 December, men vad är oddsen för att man kan besöka Bangkok som vanligt utan karantän :)
 
Toppen