Senaste nytt

Finnair matchar din Eurobonus status fram till 2 November 2021

Tonton

Medlem
Du menar att vi ska låta personlig erfarenhet gå före vaga besked från kundservice? Så jobbar vi inte här!;)

**trumvirvel**

Gjorde en sista minuten-bokning på nuvarande Business Class-kampanjen och såg då att min status redan var uppdaterad hos Finnair. Har dock inte fått någon sorts respons på min begäran.

Nedan har vi facit på vad hur EBD matchas på denna kampanjen ;)

Screenshot 2021-10-19 at 23.11.13.png
 

taxvalp

Medlem
**trumvirvel**

Gjorde en sista minuten-bokning på nuvarande Business Class-kampanjen och såg då att min status redan var uppdaterad hos Finnair. Har dock inte fått någon sorts respons på min begäran.

Nedan har vi facit på vad hur EBD matchas på denna kampanjen ;)

Jag gamblade och bokade en resa minuterna före din spoiler. Det fick bli New York i mitten av januari - av någon anledning är hotellrummen väldigt billiga då…
 

ZZZebra

Medlem
Härligt @Tonton!

Vad var det för bokning du refererade till? Var det en enkel/tur-och-retur samt bokningsklass?

Har själv bokat en tur-och-retur på kampanjen ARN-BKK med direktflyg i båda riktningarna. Men gjordes under tisdagen så avvaktar mitt resultat.
 

Tonton

Medlem
Vad var det för bokning du refererade till? Var det en enkel/tur-och-retur samt bokningsklass?

En enkel ARN-HKT i Business Classic. Oklart vilken faktiskt bokningsklass det är.

Snyggt! Då får vi vinka till varandra i Bangkok, landar morgonen 25:e

Synd. Själv är jag där 7e-22a! Hade varit skoj med gemensam BC-fika.

4 Euro upgrade går att byta in mot 1 Long Haul Upgrade. Gjorde så under mina år med starus hos AY

Ska gräva mig ned i detta när tid finnes för att se ifall det går att nyttja på något skoj :)
 
Toppen