Senaste nytt

Finnair matchar din Eurobonus status fram till 2 November 2021

Nightfly

Medlem
Förlåt dum fråga, men jag hänger inte riktigt med. Om jag matchar mitt Eurobonus gold till Finnair gold - innebär det då guldstatus inom hela OneWorld? Går det att åka BA eller AA med guldförmåner med ett Finnair gold?
 

NotRyan

Medlem
Förlåt dum fråga, men jag hänger inte riktigt med. Om jag matchar mitt Eurobonus gold till Finnair gold - innebär det då guldstatus inom hela OneWorld? Går det att åka BA eller AA med guldförmåner med ett Finnair gold?
Finnair Gold är Sapphire-status inom Oneworld, så du får de förmånerna som Sapphire ger inom hela Oneworld ja...
 

samet

Medlem
Egentligen har jag övergett Finnair till fördel *A... men detta är ju för bra för att vara sant...
Så fick bli en enkel till BKK i slutet av Mars för 1800kr

Får se om det går att uppgradera den eller ej... annars får man väl stå ut...
Bra ROI på det om man så bara gör en resa...
 
Egentligen har jag övergett Finnair till fördel *A... men detta är ju för bra för att vara sant...
Så fick bli en enkel till BKK i slutet av Mars för 1800kr

Får se om det går att uppgradera den eller ej... annars får man väl stå ut...
Bra ROI på det om man så bara gör en resa...
Något specifikt datum, kan vara roligt att vara fler på samma datum, en BC träff! :D

Har vi kommit fram till att enkelresor även gäller som "valid booking" ?
 

CJR

Medlem
Verkar för bra för att inte nyttja/boka. Så det blir en sväng till BKK 10-15 Feb. Business, men incheckat bagage eller välja stol ingår inte. Bra att alla stolar i kabinen har fri access till gången : )
 
Toppen