Senaste nytt

Diskussion om resor för att se NFL/NHL/NBA/MLB/övrig sport på plats i USA

Gött! Jag lägger kostnadsposten på "once in a lifetime opportunity"-kontot. $688 slutade hela kalaset på för mig...

Men härligt - nu blir det 3 NHL-matcher på 3 dagar!
Lätt!
Jag hade kunnat lägga 1000 dollar iaf på den matchen. Som sagt händer det inte ofta. För mig blir det bara en fajt, är bara där två nätter. Vilka andra blir det för dig? Islanders också eller åker du längre bort?
 

Tonton

Medlem
Lätt!
Jag hade kunnat lägga 1000 dollar iaf på den matchen. Som sagt händer det inte ofta. För mig blir det bara en fajt, är bara där två nätter. Vilka andra blir det för dig? Islanders också eller åker du längre bort?

Har följande matcher inbokade också:
29/1 Blues vs Jets
30/1 Blues vs Hawks

Är ett Bluesfan, så det är den primära anledningen till att jag åker över. Tur att jag valde att åka 27e, så att jag hinner klämma in Rangers vs Wild den 28e :D
 

Mr Basic

Medlem
Siktade på 7-8 matcher men landade på 4-5.
Devils-Sharks (inga biljetter köpta utan får bli om vi hinner från flyget samt biljetter finns kvar).
Rangers-Flyers
Nets-Timberwolves
Knicks-Nuggets
Jets-Eagles
Kan iofs bli ytterligare ngn match med Rangers/Knicks om vi får tråkigt. :)

OT. Vi har två hela dagar utan live-sport :eek: i NYC, är det värt (tiden) att ta en dagstripp till Philadelphia? :rolleyes:
 

Resetokig

Medlem
K
Siktade på 7-8 matcher men landade på 4-5.
Devils-Sharks (inga biljetter köpta utan får bli om vi hinner från flyget samt biljetter finns kvar).
Rangers-Flyers
Nets-Timberwolves
Knicks-Nuggets
Jets-Eagles
Kan iofs bli ytterligare ngn match med Rangers/Knicks om vi får tråkigt. :)

OT. Vi har två hela dagar utan live-sport :eek: i NYC, är det värt (tiden) att ta en dagstripp till Philadelphia? :rolleyes:
Kul fokus på resan!
 

srg

Medlem
Dodgers at Rockies på Coors Field, Denver, CO.
5692f52c5009b1d6a5f77a2354ba0923.jpg
e3e2156c1c1669b64eff03f6d1b2bc44.jpg
cf87da23af7e68dff3866fff13de34f5.jpg
 

Ricci

Medlem
Funderar på att resa över Boston och se en preseason game mellan Patriots - Giants den 11 aug i år.
Är det någon som vet hur man fixar biljett till tåget som skall gå mellan centrala Boston och Gillette Stadium?
(Är inte sugen på hyrbil då jag tänkte dricka lite öl under dagen/matchen):)
 

LPC123

Medlem
Någon som har koll på när Chicago Blackhawks börjar sina preseason matcher? Har en tur till Chicago i september men hittar inget schema någonstans.
 

Shoreline

Medlem
Någon som har koll på när Chicago Blackhawks börjar sina preseason matcher? Har en tur till Chicago i september men hittar inget schema någonstans.

Alla lag har inte släppt sitt schema än, men de som släppt verkar dra igång helgen 24-25 sept eller veckan därpå. Chicago möter Detroit borta den 28e, så då är dom igång åtminstone!
 

WongHauw

Medlem
Funderar på att resa över Boston och se en preseason game mellan Patriots - Giants den 11 aug i år.
Är det någon som vet hur man fixar biljett till tåget som skall gå mellan centrala Boston och Gillette Stadium?
(Är inte sugen på hyrbil då jag tänkte dricka lite öl under dagen/matchen):)
Om det här stämmer så blir tågbiljetterna ($20 ToR) tillgängliga en vecka före match:
Gillette Stadium | Destinations | MBTA

Det nämns inget särskilt om pre-season games heller.
 
Toppen