Hotell: Radisson Blu Waterfront Stockholm
Bokat: Standardrum (billigaste)
Fick: Oklart, ett handikapprum. Men det har kaffebryggare så gissar Superior
Status: Platinum
När: Augusti 2021
Katastrof incheckning, kom lite tidigt och frågade om det gick bra att checka in ändå..
Receptionisten har typ noll koll, frågar om jag vill betala för frukost. Jag förklarar att jag är Platinum, hon tittar på mig som om jag skall fortsätta förklara. Annan personal kommer fram och pekar på skärmen och hon säger då, så jag skall lägga till frukost gratis?
Då fattar jag att hon inte förstår så jag frågar om uppgradering, nej det är inte möjligt. Hotellet är fullt. Så om jag går ut på nätet för att boka ett rum så finns det inga, nej precis säger hon. Så ingen uppgradering, tror inte ens hon förstod varför jag frågade.
Finns både superior och 2 olika sviter att boka. Rummet är hyggligt och skall bara sova så orkar inte gå ner och bråka.
Kommer skicka ett mail och se vad det ger.
Handikapprum som faktiskt funkar, enda som är dåligt är duschdraperi. I övrigt ok.
Vatten, bullar, choklad och välkomstbrev så någon hade lite koll innan incheckning.