Senaste nytt

SAS Friends & Family, boka senast 11 oktober 2021

Fredro

Medlem
Konstigt att det inte står VIP på f&f biljetten. Gjorde det i somras. Samma bokningsklass när kan kollar på samma biljett utan f&f.
 

ilon

Medlem
Fick bli en bokning i minus för familjen till Mallorca i november, får hoppas att det går i lås med ledigt från jobb och skolor nu :D

Lite missnöjd är jag över att redan ha återkvalificera till Diamond, inte mycket orsak att boka "onödiga" resor då ju :/
 

MrRob

Medlem
Någon som sitter på tips på MR (inrikes) från antingen AGH, GOT eller MMX som ger 3000 (2x 1500) poäng till lägsta kostnad? Billigaste jag hittat är GOT-RNB för 2700:- med vändande flyg.

Enda kraven är att det är utresa och hemresa samma dag någon gång mellan 1/11-31/1. Lite dötid på ARN gör ingenting men sitter helst inte sex timmar på t.ex Visby eller Kiruna i onödan :)
 

Andreas.Net

Medlem
Sitter och funderar på en weekend I Berlin i december och har hittat biljetter, tänkte boka go och köra upgrade med poäng då jag har ett rätt fett saldo just nu. Det blir nog en bra combo med 4xpoäng kampanjen och så har man guldet säkrat redan innan årsskiftet.
Tänkte ta med frun därav ingen renodlad mr, lite OT men är det någon som har några bra tips på mysiga hotell ?
 

palmen

Moderator
Sitter och funderar på en weekend I Berlin i december och har hittat biljetter, tänkte boka go och köra upgrade med poäng då jag har ett rätt fett saldo just nu. Det blir nog en bra combo med 4xpoäng kampanjen och så har man guldet säkrat redan innan årsskiftet.
Tänkte ta med frun därav ingen renodlad mr, lite OT men är det någon som har några bra tips på mysiga hotell ?
Det finns massor av trådar för både hotell, mat och annat i Berlin. Ställ frågan där istället, denna tråden handlar on denna kampanj, inte vad man gör på resmålet.

/Moderator
 
Toppen