Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

mackan33

Medlem
Vissa har haft lyckan att få förlängt två gånger, vi som haft oturen att gå med under "fel" månader har bara fått en gång och verkar bara få det också. Istället halverat krav för återkval i.o.m statuspoängen som sätts in på kontot under oktober.
Och de som själva återkvalat genom flyg / kort får ingenting ;)
 

bhen

Medlem
Diamantkort här med säkrat guld men inte fått nåt mail ännu.. brytdatum sista Januari

edit: det hade jag visst, i spamen, 4x I tillägg, nästan för lätt ju.
 

Nahoj

Medlem
Är det någon av er som inte har fått de utllovade extra statuspoängen ännu, men som fått mejl från SAS?

Jag har fått mejl från SAS om att jag ska få extra statuspoäng när vi går in i oktober månad, men har ännu inte fått några. Kan vara bra att nämna att kvalificeringsperioden löper ut 31 januari.
 

palmen

Moderator
Är det någon av er som inte har fått de utllovade extra statuspoängen ännu, men som fått mejl från SAS?

Jag har fått mejl från SAS om att jag ska få extra statuspoäng när vi går in i oktober månad, men har ännu inte fått några. Kan vara bra att nämna att kvalificeringsperioden löper ut 31 januari.
Står inte att det ska komma 1 oktober, var har du fått det ifrån? Allt annat än att de kommer in 31 oktober ska nog ses som en bonus. Sannolikheten att sas försöker blåsa sina kunder här är tämligen mikroskopisk.
 

IT-snubben

Medlem
Otroligt generöst av SAS. Det är ju 1/2 statusförlängning. De flesta av oss borde ju klara av att ordna den andra halvan av egen kraft. Det handlar ju bara om 22500 poäng för EBG och 450000 för EBD. Och med 4x högre statusintjäning behöver vi inte resa särskilt mycket.
Bara och bara... Det blir att jobba på bra för att uppnå EBD :D
 

Nahoj

Medlem
Står inte att det ska komma 1 oktober, var har du fått det ifrån? Allt annat än att de kommer in 31 oktober ska nog ses som en bonus. Sannolikheten att sas försöker blåsa sina kunder här är tämligen mikroskopisk.

Beklagar att det blev en miss i mitt inlägg om "oktober".
 
Toppen