Senaste nytt

Eurobonus brytpunkt Januari-April 2022 får halva poängen tillgodoräknat mot att behålla status

majoren

Medlem
Otroligt generöst av SAS. Det är ju 1/2 statusförlängning. De flesta av oss borde ju klara av att ordna den andra halvan av egen kraft. Det handlar ju bara om 22500 poäng för EBG och 450000 för EBD. Och med 4x högre statusintjäning behöver vi inte resa särskilt mycket.
 

Jim_

Medlem
Är EBS och har brytdatum 31/1. Fick mail om 10 000 statuspoäng som trilla in under Oktober.
Då trilla jag över på EBG... 31 000 till EBD är det värt att försöka nå det nu under 4X kampanjen?
 
Otroligt generöst av SAS. Det är ju 1/2 statusförlängning. De flesta av oss borde ju klara av att ordna den andra halvan av egen kraft. Det handlar ju bara om 22500 poäng för EBG och 450000 för EBD. Och med 4x högre statusintjäning behöver vi inte resa särskilt mycket.
'
hur räknar du med bara 45 000 för att nå diamond?
 

M@GNÜS

Medlem
Jag har fått mail om att jag får 45k men har redan återkvalificerat till Diamond (men det verkar SAS inte ha koll på, mailet står som att jag ska få det lättare) så får egentligen ingenting. Brytdatum 28/2.
 
Toppen