Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ano

Medlem
Helt plötsligt känns det inte särskilt attraktivt att jaga efter EBG....
Personligen tänker jag det motsatta. Att det borde vara ännu attraktivare.
Då ett Star Alliance-Gold fyller än mer funktion de gånger man ej har tillgång till lounge och andra förmåner via sin boknings-klass.
Så har det uteslutande varit för egen del iaf.

Om du inte syftar på att du hellre försöker uppnå samma status via något annat lojalitets-program?

(Sedan finns det såklart tillfällen där utbudet gör att man ej har tillgång via eventuell status heller).
 

Tommy

Medlem
Hälsningar från ARN SAS Guld lounge på väg till ZRH med @Susanne här träffade vi @IPC_Mataveri i loungen
D3D69DC3-245B-4A98-B630-1AE5FD85B9DC.jpeg
 

011430121

Medlem
ARN SAS loungen i dag är det @IPC_Mataveri som har vunnit att få resa med mig, vi skall åla LX1255 till ZRH och sedan skall vi till BCN med LX1954, givitvis skall vi besöka Tapas Baren ”Morsans” dels för att inmundiga hennes utbud samt boka bord till nästa månads Barcelona resa, tänk det är 23/månader senast vi var där.

Nästa veckas resa går till MAD och då har jag lottat ut hela tre medresenärer i den stora resenär yran som skall få resa med mig.

Det var ingen leverpastej i loungen i dag till @IPC_Mataveri stora sorg.

59037EA1-9529-4246-9B7F-A1546F483068.jpeg
 
Last edited:

JensE

Medlem
ARN SAS loungen i dag är det @IPC_Mataveri som har vunnit att få resa med mig, vi skall åla LX1255 till ZRH och sedan skall vi till BCN med LX1954, givitvis skall vi besöka Tapas Baren ”Morsans” dels för att inmundiga hennes utbud samt boka bord till nästa månads Barcelona resa, tänk det är 23/månader senast vi var där.

Nästa veckas resa går till MAD och då har jag lottat ut hela tre medresenärer i den stora resenär yran som skall få resa med mig.

Det var ingen leverpastej i loungen i dag till @IPC_Mataveri stora sorg.

Visa bifogad bild 121551
Va fan. Jag är på LX1249 och LX1956 till Barcelona idag :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen