Senaste nytt

Planering av inofficiell BC-träff i Barcelona lördag 30 oktober 2021

palmen

Moderator
Sugen, men det är väldigt långt till Oktober
Det är snart oktober :D

Kan vara så att jag har tvättstugan, får kolla kalendern. Sätt ett "Kanske" på mig :p
Har du lyckats avboka tvättstugan?

Jävligt sugen må jag säga. Funderar bara på vilken härlig Low Cost rutt jag ska välja för att komma så långt från Air France Business som möjligt :D;)
Finns det något med eurowings också nu kanske?
 

Berglund

Medlem
Nyss bokat tor-sön! AF1263-AF1448 dit och AF1349-AF1462 hem. Första gången med Air France för min del så mycket spännande!
Kommer! Efter många års kanske tänkte jag det var hög tid att dyka upp! Bokat torsdag-söndag med AF1263, AF1448 ner och AF1649, AF1462 hem. Om jag förstått det rätt ger denna resa i Business 120XP vilket tar mig från noll till Flying blue silver på en t/r :)
Kul @GOTATH Då borde vi kunna inta lite champagne tillsammans i Air Frances nya lounge som @Berglund föredömligt har beskrivit! Hoppas även uppnå Flying blue silver från noll.
Det där skulle va kul! Har ansökt om ledigt den helgen och ska ägna lördagen delvis åt att hitta resa och hotell i syfte att kunna delta om det inte blir alltför dyrt. Finns ngt hotell som särskilt rekommenderas enligt pris så lyxigt som möjligt utan att ruineras?

@Berglund +1 kommer och gör sällskap med herrskapet på flighterna: AF1263 och AF1448 samt Air France loungen i terminal 2F! Man får kanske bjuda på en liten champis i loungen?
 

doc

Medlem
Då har också jag bokat mig till Barcelona denna helg. Har aldrig åkt på denna BC-träff tidigare, men tror att suget att resa är lite väl stort nu efter att ha varit ”grounded” sedan februari 2020. Flyger ned 28 oktober via HEL och LHR med AY och BA samt hem den 31:a oktober via HEL med IB och AY. Vi ses!
 

Ricci

Medlem
Nu är det precis 2 månader kvar till vår träff och vi vet inte vilka restriktioner som kommer gälla i Katalonien då.
Men är det någon som har förslag på restaurang/bar för fredagskvällen?
 
Toppen