Senaste nytt

Revolut har lanserats i Norden

M.K

Medlem
Problem idag. Jag kommer inte in i appen och när jag provar logga in försöker de öppna ett nytt konto!

Fler av er som har problem?
 

M.K

Medlem
Verkligen inte roligt detta, hittar enbart chatsupport i appen som jag inte kommer in i längre!

Edit. Problemet löst och det var enbart mitt eget fel. Jag vill vara ärlig de få gånger detta händer. :)

Jag fick som tips om Ni också får problem kontakt med chatten via sociala medier och har tydligen registrerat Revolutkontot med utländska uppgifter. Jag försökte logga in med mina svenska. Inte enkelt komma ihåg efter ett antal år till mitt försvar. :rolleyes:
 
Last edited:
Jag har ett standardkonto och läste nyss (Does Revolut charge for cash withdrawal? | Revolut Help Centre | Revolut) att man bara får max 5 uttag upp till totalt £200 någonsin, dvs inte per månad! Stämmer det verkligen eller är det bara dåligt formulerat på webbsidan jag länkade till? I så fall, räknar de kalendermånader, så om jag tar ut £200 den 31:e augusti så kan jag ta ut £200 gratis igen den 1:e september?
The limit resets every rolling month (not calendar month) on the day, when your current price plan started.

Standard plan comes with Five free ATM withdrawals limit. Your ATM withdrawals will continue to be free until you make 5 ATM withdrawals or withdraw a total of $300 (whatever comes first).

Källa: What are the usage limits? | Revolut Help Center | Revolut

Jag tolkar det dom £200/$300 eller 5 uttag (per månad), alltså det som inträffar först.
 

intuition

Medlem
Vad där står är begränsningen 200e eller 5 uttag om du tar ut små belopp.

De räknar per månad, där alla har sin individuella brytpunkt. Om du startade med kortet den 12.e har du 12.e som brytpunkt. Man ser sin brytpunkt i appen
 
Toppen