Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hilton Slussen loungen
Ingen öl från tappen utan endast Carlsberg i flaska, förutom lite läsk och sånt då, tilltugget var gott utan att jag vet exakt vad rätterna heter men de såg ut som samma saker som vart senaste besöken jag haft sen sommaren.
 

trekker

Medlem
Hej från loungen på hilton paddington, inget att skriva hem om men sjukt mycket bättre än ingenting som varit standard sista 1.5 året.

20210919_192158.jpg
20210919_192412.jpg
20210919_192423.jpg
20210919_192440.jpg
 

011430121

Medlem
Nu är @fcx och jag i Austrian Senator Loungen på VIE, där det knappt finns platser för gäster som kommer.
Självservering av vitlökssoppa, sandwich med rostbiff, en dam som serverar det varma som är kyckling, potatis, grönsaker.
Fullt utbud av alkoholdrycker, två rödviner två vitviner samt ett bubbel.

Vi kommer att åka med OS315 med två rader i C, där vi för närvarande är tre pax.
OS godkänner endast munmask av betäckningen FFP2 fick inte komma in i loungen om jag inte bytte till denna modell, loungevärdinnan gav mig en mask av den modellen

3D3BEA44-1F83-4FA7-9E17-143A628FD01C.jpeg
 

mha321

Medlem
Nu är @fcx och jag i Austrian Senator Loungen på VIE, där det knappt finns platser för gäster som kommer.
Självservering av vitlökssoppa, sandwich med rostbiff, en dam som serverar det varma som är kyckling, potatis, grönsaker.
Fullt utbud av alkoholdrycker, två rödviner två vitviner samt ett bubbel.

Vi kommer att åka med OS315 med två rader i C, där vi för närvarande är tre pax.
OS godkänner endast munmask av betäckningen FFP2 fick inte komma in i loungen om jag inte bytte till denna modell, loungevärdinnan gav mig en mask av den modellen

Visa bifogad bild 121419

Ha! Igår var inte senator delen öppen utan endast business. Det går framåt!

Låter som exakt samma varmrätt som igår. Jag fick en smärre utskällning av damen när jag serverade mig själv ingen var där. Tydligen hade hon bara varit borta i en minut, men jag hade inte noterat att det fanns serveringspersonal alls... Men jag misstänker att ser finns någon regel där som de måste följa...

(2 rader c igår också, dock 5 pax)
 

fcx

Medlem
Nu är @fcx och jag i Austrian Senator Loungen på VIE, där det knappt finns platser för gäster som kommer.
Självservering av vitlökssoppa, sandwich med rostbiff, en dam som serverar det varma som är kyckling, potatis, grönsaker.
Fullt utbud av alkoholdrycker, två rödviner två vitviner samt ett bubbel.

Vi kommer att åka med OS315 med två rader i C, där vi för närvarande är tre pax.
OS godkänner endast munmask av betäckningen FFP2 fick inte komma in i loungen om jag inte bytte till denna modell, loungevärdinnan gav mig en mask av den modellen

Visa bifogad bild 121419

Nu förflyttad till businessloungen istället. Efter en klassisk käbbelboarding blev alla passagerarna avkastade igen av operationella skäl. Ny tid om c:a 90 minuter, och under tiden så hann senatorloungen stänga. Samma utbud i bägge, med skillnaden att businessloungen har varm potatis.
 

mha321

Medlem
Nu förflyttad till businessloungen istället. Efter en klassisk käbbelboarding blev alla passagerarna avkastade igen av operationella skäl. Ny tid om c:a 90 minuter, och under tiden så hann senatorloungen stänga. Samma utbud i bägge, med skillnaden att businessloungen har varm potatis.
Ah, kanske tiden som styrde då, senator kanske var öppen igår också. Jag hade 21 flyget igår och kom ut till flygplatsen va 1930.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen