Senaste nytt

Clarion Collection Hotel Saga i Linköping blir Comfort

Doctor-X

Medlem
Om det inte funkar för dig hade jag hört av mig till kundtjänst och hört om det gick att avboka (om du inte har flexibel bokning, ganska stor skillnad om priset är detsamma) alt se om du kan flyttas över till Clarion Collection Slottsparken.
 

sweflyer

Medlem
Jag har funderat över varför det finns två Clarion Collection så nära varandra i Linköping. Kanske var det något företagsavtal som gjorde att det var så. Om jag satt centralt på Choice Hotels hade jag försökt få in så många olika koncept som möjligt i staden, så det är kanske vad som händer nu.

Men för dig blir det ju givetvis tråkigt. Jag hade bett om flytt till Slottsparken istället. Något utanför omedelbara city, men inget problem att gå. Innan du begär att bli flyttad kan du ju kolla om det är billigare att boka av och boka in dig på Slottsparken. Är det dyrare hade jag begärt flytt. I annat fall kompensation.
 
  • Gilla
Reactions: hco

jerixon

Medlem
Nya ägare som köpt hotellet och ändrar profil vad jag läst.
Slottsparken är mycket bättre och det är faktiskt väldigt Centralt. 300-400 meter till Stora Torget är ju centralt trots allt
 

Olle K

Medlem
Tack för tips och info. Jag ska undersöka möjligheterna och jämföra mitt pris med nuvarande priser. Jag hade bokat detta hotell flera gånger under pandemin för att för mig testa ett nytt hotell, men det var stängt och öppningen blev uppskjuten hela tiden. Blev ombokad till Slottsparken varje gång, men nästan varje gång ville de ge ett mindre rum så jag avbokade oftast. Men har bott på Slottsparken. Jag har tänkt kombinera hotellövernattning med besök hos min mamma. Men eftersom det bara är 1.5 timme hem så behöver jag inte övernattningen i sig.
 

Olle K

Medlem
Konstigt nog är priset exakt på kronan samma nu till mitt bokade datum i november som när jag bokade 29 dec med X2 kampanjen.
 

Olle K

Medlem
Fått mailsvar. De som bokat hotellet som Clarion Collection ska fortfarande få middag. Oklart om det är buffé eller en maträtt på restaurang. Frågade inte om fika då jag inte kommer checka in i tid för det. Rumsinredningen ska vara samma som innan.
 
Toppen