Och appen har tappat kontakt med någon server och därmed texter till samtliga UI-objekt.
Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.På kampanjsidan tror jag det var att det stod att man först skulle få sina ordinare poäng, för att senare få extrapoängen krediterade.
Jag bodde den natt som för mig passade in på kampanjperioden i söndags, och ännu har jag inte sett en enda poäng för den.
Jag gissar väl att de hanterar allt manuellt och poängen trillar in så småningom, men man tycker ju att de som lägger upp kampanjen borde ha koll på hur det fungerar.
Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.
När det gäller själva krediteringen av poäng är den helt automatisk, både ordinarie poäng och kampanjpoäng, och ser ut som i mitt exempel nedan. Om du saknar poäng från vistelser i helgen så kan jag säga att det gör jag också, de kanske har haft något stopp i körningarna.
Visa bifogad bild 121465