Senaste nytt

Trippla poäng på Nordic Choice på bokningar 7e september

jerixon

Medlem
Blev 2 ombokningar som kostade samma som innan, ingen större grej, men alla poäng räknas ju :D
Nordic Choice är ju mitt 4e val så det känns inte som jag kommer dunka in nån extrem status oavsett.
Bara bra med några "10k nätter" På ARN och CPH ibland :)
 

intuition

Medlem
I morse flöt allt bra, men nu är deras system kokko igen.
När jag klickar för att boka ett rum får jag felet "Rumstypen finns inte lägre tillgänglig". Går man ut och söker om finns rumstypen kvar.

En bokning jag gjort ligger som dublett. Dvs samma rum, samma dag, samma bokningsreferens men två gånger i listan över bokade rum.

Och appen har tappat kontakt med någon server och därmed texter till samtliga UI-objekt.
Screenshot_2021-09-07-21-44-02-58_250147b0b08be31e719d6c9dc875a833.jpg
 

Sursmurf

Ny medlem
På kampanjsidan tror jag det var att det stod att man först skulle få sina ordinare poäng, för att senare få extrapoängen krediterade.
Jag bodde den natt som för mig passade in på kampanjperioden i söndags, och ännu har jag inte sett en enda poäng för den.
Jag gissar väl att de hanterar allt manuellt och poängen trillar in så småningom, men man tycker ju att de som lägger upp kampanjen borde ha koll på hur det fungerar.
 

intuition

Medlem
På kampanjsidan tror jag det var att det stod att man först skulle få sina ordinare poäng, för att senare få extrapoängen krediterade.
Jag bodde den natt som för mig passade in på kampanjperioden i söndags, och ännu har jag inte sett en enda poäng för den.
Jag gissar väl att de hanterar allt manuellt och poängen trillar in så småningom, men man tycker ju att de som lägger upp kampanjen borde ha koll på hur det fungerar.
Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.

När det gäller själva krediteringen av poäng är den helt automatisk, både ordinarie poäng och kampanjpoäng, och ser ut som i mitt exempel nedan. Om du saknar poäng från vistelser i helgen så kan jag säga att det gör jag också, de kanske har haft något stopp i körningarna.

Skärmavbild 2021-09-22 kl. 18.31.15.png
 

Sursmurf

Ny medlem
Nja. När du gör bokningen så brukar det stå "Du tjänar x poäng på den här bokningen." Den texten förändras inte bara för att du bokat på kampanj utan visar alltid ordinarie intjäning. För att inte folk ska ringa och fråga direkt efter varje bokning så skriver de texten om att du inte ser kampanj-poängen förrän efter vistelsen.

När det gäller själva krediteringen av poäng är den helt automatisk, både ordinarie poäng och kampanjpoäng, och ser ut som i mitt exempel nedan. Om du saknar poäng från vistelser i helgen så kan jag säga att det gör jag också, de kanske har haft något stopp i körningarna.

Visa bifogad bild 121465

Nej, det var inte den texten jag menade, men av din bild så förstår jag att de avsåg att kampanjpoängen kommer på en egen rad i kontoutdraget.
Du kan nog ha rätt om att de haft nåt datastopp i helgen, sånt händer.
 
Toppen