Senaste nytt

Vettigt hotell i Sundsvall?

Mr Basic

Medlem
Hotell Södra Berget ligger väldigt fint, har dock aldrig bott där själv så jag kan inte uttala mig om rum eller service.
Instämmer. Har själv inte bott där men de jag känner som har bott där har varit mkt nöjda (OBS! pre-Covid). Nära till natur och grym utsikt, det enda negativa är väl avståndet till city.
 

Alf

Medlem
Instämmer. Har själv inte bott där men de jag känner som har bott där har varit mkt nöjda (OBS! pre-Covid). Nära till natur och grym utsikt, det enda negativa är väl avståndet till city.
Bra ställe om man uppskattar det du nämner. Borde passa @flierman som skall ta med hunden. Det borde vara tillåtet med hund på ett sådant ställe.
Lite märkligt att man inte kan ha hund på Knaust när man red med häst i trappan på träpatronernas tid:rolleyes:
 

Moco

Medlem
Märkligt att en såpass stor stad som S-svall saknar riktigt bra hotell Bott på samtliga hotell där i omgångar. Genetellt tråkiga ganska slitna rum.
Värst är sommartid. Inget hotell har AC såvitt jag vet.
BW trivdes jag bäst på

Det öppnar ett helt nybyggt Clarion vid ån i aug/sept Clarion Hotel Sundsvall | Nordic Choice Hotels, tippar på att det kommer att innebära att de andra kedjehotellen kommer att behöva höja ambitionen något. Däremot är väl gamla Scandic City (numera Quality) relativt nyrenoverat?
 

Moco

Medlem
Nu har Clarion Hotel öppnat också. Lär förmodligen vara det fräschaste hotellet under en period framgent, och med ett koncept liknande Post i Göteborg sett till bar/mötesplats.
 

sweflyer

Medlem
Nej, rummen är ganska slitna och har låg standard. Lyhört. Till råga på allt dålig personal!
Jag bodde på Quality Sundsvall 2020. Till min förvåning var själva rummet faktiskt hyfsat nyrenoverat, däremot vad badrummet någon rest från 80/90-talet. Ett acceptabelt hotell tycker jag, men inte mer
 
Toppen