Senaste nytt

Strawberry app

Resan fortsätter... Inatt bor jag på Selma spa i ett standard dubbel som på min epostbekräftelse är ett dubbelrum men i appen stod som superior innan incheck och på webben står som superior nu efter incheck. Märkligt. Receptionen är lika konfunderad som jag om vad som sker på NCH Har NCH anställt folk som sagts upp från SK IT?
 

intuition

Medlem
De verkar ha tagit bort möjligheten att lämna feedback i appen.
Går fortfarande via [profil]->[feedback]. Gäller iOS.

Jag hittade precis en feedback-knapp i Android-versionen 4.5.0.
Om man väljer "Bonuspoäng" och sedan "Poänghistorik" så får man där de vanliga 50 senaste transaktionerna. Scrolla till botten för en "Lämna feedback" länk (som går till ett google-doc). Här ber de om feedback för saker relaterat till just poäng-sidorna i appen.(utvecklingen av appen och webben verkar ju synkade, så jag skäms inte för att lämna förslag på förbättringar som funkar på båda plattformarna)

Det vore jättebra om flera passar på att lämna feedback, tex att vi saknar en möjlighet att se alla transaktioner och kunna exportera de till excel t.ex.
 
Last edited:

intuition

Medlem
Ny version för android ute nu. Enligt versionsdokument ska den nu visa rumstyp. Själv har jag inga framtida bokningar, men om någon vill får ni gärna testa om den verkligen gör det och om uppgraderade rum också syns.
 

intuition

Medlem
Ser att det nu står rumstyp även på historiska bokningar så det verkar som datat funnits där hela tiden, de bara valde att sluta visa det. Skönt iaf att det är implementerat fullt ut igen.
 
Toppen