Senaste nytt

Eurobonus-poäng på SAS flygningar med Swiss codeshare

rob74

Medlem
jag hittar sidan Loyalty card tier equalization - Malév Hungarian Airlines så antagligen går det bra fortfarande?

/Markus

Hm, intressant!
Undrar dock hur det är med giltigheten på erbjudandet, för om man går in på "offers" så finns där inte någon länk vidare till erbjudandet... Faktum är att jag på startsidan inte ens hittar "offers"-länken.
Nog bäst att skicka ett mail och fråga innan/om man får för sig att statusmatcha.
 
Last edited:

Gnopps

Medlem
Hm, intressant!
Undrar dock hur det är med giltigheten på erbjudandet, för om man går in på "offers" så finns där inte någon länk vidare till erbjudandet... Faktum är att jag på startsidan inte ens hittar "offers"-länken.
Nog bäst att skicka ett mail och fråga innan/om man får för sig att statusmatcha.
Vi är tacksamma om du återkommer med deras svar och berättar vad som gäller!
 

Bringman

Medlem
Club Duna skrev:
Thank you very much for your mail adressed to the Duna Club Frequent Flyer
Office.
We would like to inform you that the Fly at a higher level status match
promotion is still valid. For any further information please call us and we
can provide.

If you have any further questions don't hesitate to contact us! Please note
that for any information request via our website or Call Centre you will have
to give your card number and the PIN code.

Jag skrev till dem och frågade om kampanjen var giltig den 19 september då jag skall flyga med dem.
 

rob74

Medlem
Kan bekräfta att Swiss D-klass räknades som D-klass hos EB.
3.000 poäng ARN-GVA (SK ink. EBG-bonus) samt 1.400 poäng GVA-BUD (LX) har hittills ramlat in på kontot.
 

rob74

Medlem
Har fått poäng för alla segmenten nu, utom sista sträckan ZRH-ARN med SK. Har gått 1,5 vecka och fortfarande ingenting.
FQTV står ju på alla boardingkorten, så...
 

agehall

Medlem
Otur. Mina SK-sträckor postade rätt fort, så om du inte har poäng i början av nästa vecka är det nog läge att skicka in en retroregistrering.
 

rob74

Medlem
Otur. Mina SK-sträckor postade rätt fort, så om du inte har poäng i början av nästa vecka är det nog läge att skicka in en retroregistrering.

Blev tvungen att retroregistrera igår. 3.000 poäng kom därefter in omedelbart!
Inte första gången det händer, trots att alla uppgifter finns i bokningen och på boardingkortet...
 
Toppen