Senaste nytt

BusinessClass.se Loungen 2021

Status
Stängd för vidare inlägg.

Ricci

Medlem
Du har knapt nok tid at besoege loungerne....? Foreslaa Mikkeler at lave et lille bonusprogram (scavenger, silver, gold, etc.)? Scavenger: Registered, collect tier points (normale priser) Silver: Buy 3 get 1 free. Gold Buy 2 get one free. Diamond: Buy 1 get one free. Platinum: ad libitum :)
Har inte hållit räkningen hur många gånger jag varit där de sista 14 dagarna, men de är riktigt många.
Nu också om jag har tid som en ankomst lounge när jag ser att jag kommer missa nästa tåg till Malmö.:)
Så helt klart så skulle Mikkeller börja med ett Frequent guest program, spend och gånger som man varit där som kriterier. :p
 

trekker

Medlem
God morgon från Escape loungen Manchester Terminal 1.

20210815_055709.jpg
 

Senator

Moderator
SAS Loungen Inrikes på OSL. Faktisk mitt första besök. Mycket bra trots restriktioner. Tyvärr finns det väl ingen yta på ARN T4 som skulle duga till något bättre om man skall jämföra. Gissar Junior tröttnar snart så vi går ut och springer lite istället.
 

Senator

Moderator
Det blev ett överraskande besök i OSL Lounge. Vi hade spanat in ett ställe vid gate E2 för en tidig middag men bara i Norge stänger ett kök kl 15:00 på en söndag Så det blev en ”måltid” här.

Premiumavdelningen är stängt men jag har alltid gillat denna. Jämfört med SAS Gold vinner den alltid. Bra utbud av mat och dryck!
 

gusten

Medlem
Lite OT, men sitter på O’Learys vid ARN gate 11 och väntar på Finnair. Hade gärna tagit en burgare men har så dåliga erfarenheter av serveringen här att det fick bli en IPA och nötter. Det känns som det rasslar igång med flygandet nu men flygplatserna är generellt på sparlåga ännu..
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen