Senaste nytt

SAS Amex Premium - Just nu! Ansök senast 30/4 och få 30 000 EuroBonus Extrapoäng**

Status
Stängd för vidare inlägg.

Nahoj

Medlem
Enligt American Express, ska man kunna värva till, och bli värvad, samt få dubbla poäng (24 000 poäng vardera gällande AMEX SAS Premium) om värvningen sker senast idag den 10/8-21. Dock när man klickat på värvningslänken, står det enbart 12 000 poäng. Är det här någon som nyligen värvat eller blivit värvad, och kan svara på om dubbla poäng (24 000 poäng) trillade in även om värvningssidan enbart anger 12 000 poäng?

Tack på förhand!
 

zippan

Medlem
Enligt American Express, ska man kunna värva till, och bli värvad, samt få dubbla poäng (24 000 poäng vardera gällande AMEX SAS Premium) om värvningen sker senast idag den 10/8-21. Dock när man klickat på värvningslänken, står det enbart 12 000 poäng. Är det här någon som nyligen värvat eller blivit värvad, och kan svara på om dubbla poäng (24 000 poäng) trillade in även om värvningssidan enbart anger 12 000 poäng?

Tack på förhand!
Källa?
 

Nahoj

Medlem

Från inloggat läge syns informationen gällande att värva från Elite-kort till Elite-kort, men det verkar som att det inte är någon kampanj gällande att värva till Premium-kort. Det brukar vara så att kampanjer även inkluderar andra kort, men tydligen så verkar det inte vara så just nu. Om jag fortfarande hade kunnat ändra mitt tidigare inlägg, hade jag gjort det. Dock så går inte det längre. Beklagar att detta blev rörigt.
 
3f88846434f82ec7237a61d3fde4294c.jpg

e9c11d6ef2efa374fcf814cac06a1447.jpg

T.o.m = Till och MED
Solklart, så länge man godkänns direkt
 

John Rambo

Medlem
Man tog ner erbjudandet en dag tidigare.
Som ett intressant sammanträffande så pratade jag med AMEX i förrgår, då jag saknade mina poäng för uppgradering från Premium - Elite i förra kampanjen. Jag såg när jag uppgraderade en ”counter” som hade timmar kvar när jag uppgraderade. Detta var typ 7 Maj - Amex kundtjänst sade att jag registrerat uppgraderingen 8 Maj och därav inte fått poängen då erbjudandet var till och med 7 Maj. Jag fick besked att jag skulle nu snällt vänta till oktober så dyker de säkert upp, annars ska jag återkomma.
…så med ovan bild som bevis löser de säkert även detta för er som ev. hamnat i kläm
 

Fredde_G

Medlem
Fick igår ett meddelande från Amex om att de tar tillbaka 30K poäng då en av mina tidigare värvningar inte uppfyllde regelverket. Man tycks alltså gått bakåt i tiden och granskat.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen