Senaste nytt

Tips: Boka Lufthansa First med Eurobonus-poäng

Senator

Moderator
Beror ju på vad det kommer vara för krav för att bli insläppt. Ska dom kolla PCR-test ute på plattan innan dom hämtar upp folk från olika inkommande flyg? Hum...

Avhandlas inte sådant vid boarding från destinationen?

Kommer säkerligen fungera som i deras övriga lounger just nu, man får visa upp bevis på vaccination & fylla i formuläret för att bli insläppt.

Jag var i FCL A förra veckan och ingen brydde sig om vårt fina 299kr Antigenintyg från Vaccina :eek: O-tyskt att vara så inkonsekvent.
 

Canadien

Medlem
Jag har försökt att boka FRA-ORD t/r i F i en vecka nu (kan åka när som i augusti) och även om det finns lediga platser båda på united och Air Canada så har jag inte lyckat att få någon på nya Tallinn att boka. Så nej, varken t-28 eller t-14 gå att boka just nu. För mig i alla fall . . .
Fanns det mer än 4 platser lediga när du sökte på AC / UA ? Har varit så tidigare att Eurobonus kunnat boka enstaka när det funnits 4 eller fler platser bokningsbara för UA.
 
Fanns det mer än 4 platser lediga när du sökte på AC / UA ? Har varit så tidigare att Eurobonus kunnat boka enstaka när det funnits 4 eller fler platser bokningsbara för UA.
Jag hittade inget alls imorse i First från FRA till MEX eller från MEX till FRA. Kollade alla dagar mellan 5 aug till 5 sep på både United och AC.
 
Toppen