Senaste nytt

SAS Mastercard Premium - diamantkunder

Harnos

Medlem
Är Diamond och fick 10.000 poäng förra året pga av höjningen, kammade noll den här gången med följande motivering:

När det gäller eventuella kompensationer så är det olika faktorer som gör att varje individuellt ärende bedöms separat. Vi kan därför inte kommentera vad andra kunder har blivit kompenserade med.
Till exempel beror det på hur länge du haft ditt kort och hur mycket omsättning man har på kortet. Det finns självklart andra faktorer som också spelar roll men dessa är de som väger störst i vår bedömning.


Har haft Premium så länge det funnits (2017?) och haft en årlig spend på 100.000-200.000.
 
Last edited:

P-L

Medlem
Fick 0 förra året och 0 det här också vid första meddelandet. Fick skicka 3 meddelande förra året innan jag fick 10 000p tillsammans med en ursäkt :confused:
 

Kris

Medlem
EBD, fick förra året, inget denna gång med hänvisning till att jag fick 10k förra året. Spelar ju ingen roll, men intressant att det verkar så random. Har motsvarande eller möjligen något högre spend hittills i år jfr 2020.
 

MLG55

Medlem
Missade detta förra året. Har nu testat att skicka till kundtjänst då jag har MC Premium och 4 st pointearner kopplade. Betalar 1875kr i årsavgift och relativ hög spend.
Ska bli spännande att se vad de har att komma med. Blir det 0 så får frugan söka ett Premium för 10 K poäng istället :rolleyes:
 
Toppen