Senaste nytt

Dubbla nätter med bokning i Hotels.com appen

M.K

Medlem
07DA4A47-4084-489A-89A2-35FEF9989F66.jpeg


Med bokning i appen ges just nu en extra natt, stämpel, per stay med bokningar t o m 20.09.20 för stays mellan 08.09.20 och 31.03.21.

Nu är allas status förlängda med ett år, men denna extranatt kanske räknas in i 30nights kravet också för er som vill nå Gold?

Bra kickback detta med 20% för en natts vistelse på något flygplatshotell kanske utan normala statusfördelar.
 
Last edited:

MrRob

Medlem
Fungerar även flera gånger om det är intressant för någon. Har själv använt den tre gånger sen den kom i mailen.
 

M.K

Medlem
Jag fick nyss ett nytt erbjudande om dubbla stämplar i appen. Gäller bokningar året ut gjorda mellan 23-25 februari. Upp till fyra nätter.

Tyvärr en personlig kod denna gång men kolla skräpposten så kanske Ni också fått ett erbjudande.

Jag befinner mig 8 nätter från förnyat Gold så kanske en rent personlig statushjälp denna gång?
 

MrRob

Medlem

M.K

Medlem
Hej, ok jag tolkade min mailtext fel. Bra att detta gäller för alla. Faktiskt en ännu bättre kampanj än förra gången tycker jag. Värt att nämna är att bokningen måste betalas direkt och inte på hotellet.

T&C
9918D39D-1442-4DE1-8BCB-82FDB8B78F42.jpeg
 

M.K

Medlem
Bättre erbjudande än förra gången med möjlighet till fem dubbla nätter. Typiskt dock att jag nått mina 30 nätter denna period. Double dip mot både status och frinätter är såklart ännu trevligare. :)
 
Toppen