Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

gjohansson

Medlem
Hej från SK1428 snart att landa på Arlanda. Sista flighten innan semestern och man kan vara flygfri nån vecka.
Flighten före första gången sen pandemins start som jag fått recognition. Spännande när Cityjet levererar :p
 

aikelo

Medlem
Hej från en ATR mellan Halmstad och Bromma. Första flyget utan ansiktsmask.
f3b4c0e6fb441cb5f0c4220d87521bbc.jpg
 

Migato

Medlem
Hälsningar från SK1841 och A320 neo där man dessutom får sällskap av en väldigt välkänd politiker.

Vet inte om det är OK att skriva när politiker flyger med pga säkerhetsrisk. I sådana fall får moderator gärna radera .
 

Attachments

  • image.jpg
    image.jpg
    25,2 KB · Visningar: 179

Glenn E

Medlem
Hej från LH816 på väg till Göteborg. Köpt Wi-Fi för jag tänkte fylla på mitt kontantkort men det funkade inte. Efter 1,5 år i Kina har jag inte Visa eller master card som fungerar just nu och betala via internet banken gick inte.
Så det får bli pressbyrån på Landvetter.
Lite mat fick man men mätt efter FCL lunch:)
Svårt att ladda upp bilder härifrån
 

Jonas C

Medlem
Hälsningar från Seat 14F på DY4015. Senaste gången jag flög Norsken var i höstas och då var jag övertygad om att det skulle bli min sista. Kul ändå att de har börjat flyga på inrikes i Sverige igen och ge SAS lite konkurrens. Står valet mellan att bränna 10K EB-poäng eller betala 1100kr för en tur och retur på Norwegian så är det inget snack om saken för mig. Fräsch 737-800 med SkyInterior och fritt Wi-Fi.
 

IT-snubben

Medlem
20210807_164248.jpg

Hälsningar från Lufthansa LH2650, MUC-FAO.

Jag sitter här med en "dyrbar" last bestående av löjrom, gravad lax, falukorv och isterband. Allt i fryst form och nerpackat i extrafodrad hårdväska.

Jag är på väg ner till Portimao där jag ska möta upp och segla med mina nära vänner som seglar jorden runt och har fått i uppdrag att ta med mig ovanstående varor.

Det återstår att se hur kalla varorna är när jag kommer fram, väskan är inte märkbart kall iallafall.

Men säkerhetskontrollen på Arlanda var lite fundersamma på löjromen.
 
Toppen