Senaste nytt

Strawberry app

Inga problem att boka. Verkar som hotell som inte har stöd för appen syns inte bland bokningar nu på hemsidan. Avboka poängnätter får man söka fram manuellt med reservationsnummer som man får på mailen.
Der verkar vara kopplat till just Göteborgshotellen. Finns inga bonusrum lediga just där vilket datum jag än prövar.
 

Olle K

Medlem
Inga problem att boka. Verkar som hotell som inte har stöd för appen syns inte bland bokningar nu på hemsidan. Avboka poängnätter får man söka fram manuellt med reservationsnummer som man får på mailen.
Hur skulle man kunna göra något reserelaterat här i livet utan detta forum? Jag skulle avboka en poängbokning och det gick inte på hemsidan med nya utseendet. Hittar då tipset här hur man ska göra. Tack!
 
Efter senaste dagarnas serverhaveri så uttryckte jag mitt missnöje i chatten med NCH, och fick då kontakt med en kille på deras kundservice som verkligen var intresserad av alla fel i appen. Så nu har jag på begäran skärmdumpat och skrivit förklaringar kring sånt vi tagit upp här och mejlat honom. Hoppas på att nån utvecklare tar till sig så att vi märker förändring i höstens uppdateringar. Kändes i alla fall konstruktivt.
 
Last edited:

intuition

Medlem
De verkar ha tagit bort möjligheten att lämna feedback i appen.
Tidigare kunde man lämna feedback både på vistelsen och på själva appen. Det verkar helt borta.

Även appen verkar har drabbats av diverse strul i och med nya hemsidan. Fick ingen restaurangkupong i appen. Klickade runt lite (bl.a. letade efter feedback-rutan). Då dök texten "Visa restaurangkupong" upp. Klickade på den. Appen kraschade. Startade om telefonen. Klickade på "Visa restaurangkupong" och får då felmeddelandet "Ingen restaurangkupong finns, kontakta receptionen om du menar att du borde ha en".
Klickade runt lite till i appen, då dyker en "take-over" annons upp "Du har fått en restaurangkupong". Klickar på texten för tredje gången, och får fram kupongen.
Stabilt...
 
Även jag har några gånger haft strul med kupongen, men den har alltid dykt upp förr eller senare.

Någon fler som har problem med att appen "ser ut som skit" många gånger enligt bifogad bild (Android)?

Screenshot_20210708-215149.jpg
 

Hok

Medlem
Även jag har några gånger haft strul med kupongen, men den har alltid dykt upp förr eller senare.

Någon fler som har problem med att appen "ser ut som skit" många gånger enligt bifogad bild (Android)?

Visa bifogad bild 119642
Jag har bara bott en gång sen den nya hemsidan kom och då fick jag fram kupongerna efter ett tag.

Appen ser så där konstig ut ganska ofta för mig också på en Androidtelefon. Är det likadant för er som har Apple?
 
Toppen