Senaste nytt

SAS EuroBonus Lifetime Gold - nu efter 10 sammanhängande år som EuroBonus Gold

TigerMoth

Medlem
Brytpunkt september/oktober, trillade över 45000 poäng idag på år 10
Visa bifogad bild 118457

Ska bli spännande att se vem som signerar brevet

Nu kommer svaret
7D79EDFE-BB26-4F9C-9580-FCD6613BB741.jpeg
 

Sweettooth

Ny medlem
Hej! Jag börjar bli lite nervös. Jag fick mejl om att jag behåller min EB-status ett år till och att det året räknas mot mitt lifetime gold. Brytpunkt i juni. Nu när jag loggar in så är förra perioden inte medräknad och jag börjar om från början? Vet någon om det tar några veckor eller har de gett mig fel information? I år skulle det ha blivit 10 år

6CE405F2-DF9C-40BD-A53B-76B55475F701.png
09BE9E46-712F-465F-BB3A-988F7D4B8B21.png
 
Hej! Jag börjar bli lite nervös. Jag fick mejl om att jag behåller min EB-status ett år till och att det året räknas mot mitt lifetime gold. Brytpunkt i juni. Nu när jag loggar in så är förra perioden inte medräknad och jag börjar om från början? Vet någon om det tar några veckor eller har de gett mig fel information? I år skulle det ha blivit 10 år

Visa bifogad bild 118841 Visa bifogad bild 118842

Du får nog räkna med att det tar två månader innan det syns. Det gjorde det för mig.
 

Sir Lemon

Medlem
Jag har brytpunkt 1/6. 2019-2020 hade jag egenintjänat guld. Covidåret frös de mig som utlovat på guldnivå. Efter 1/6 i år har jag nu trillat ner pga för få intjänade poäng. Har jag missförstått ngt eller har de rätt?
 

Canadien

Medlem
Jag har brytpunkt 1/6. 2019-2020 hade jag egenintjänat guld. Covidåret frös de mig som utlovat på guldnivå. Efter 1/6 i år har jag nu trillat ner pga för få intjänade poäng. Har jag missförstått ngt eller har de rätt?

Tror det kommer synas i mitten av Augusti att du fått förlängt en period till. Ca 6-8v efter bryt verkar de uppdatera förlängning som det sett ut.
 
Är det någon som har brytpunkt 30/4 och fått mail från SAS om att man behåller sin status som har fått sin LTG-räknare uppdaterad för år 2020-2021? Snart har det gått 8 veckor sen bryt och min räknare är fortfarande inte uppdaterad.
 
Toppen