Senaste nytt

Rapportera om SAS kabinservice efter 1/6 2021

ulagun

Medlem
Kikade på menyn. Är det en medveten satsning av SAS med endast vegetariska alternativ?
Jämfört med tex Lufthansas eller Austrian bob menyer finner jag SAS ganska ensidig
 

B380-9 XWB

Medlem
OT men hur var incheckningen på SPU? Smidigt? Tack för svar :)

Var där drygt 2 timmar innan avgång men var relativt lite folk och skulle absolut kalla processen smidig.

Var osäker på om Plus berättigade användning av Business-disken men det var inga som helst konstigheter.

FYI, står en tavla vid trappen som tar en upp till loungen på SPU men den saknar Star Alliance-logga och det var endast för Croatian Airlines, LOT, Air Baltic och Aeroflot om jag minns rätt.

En aning missvisande om man kikat Star Alliance-appen och hoppats på inträde som *A Gold.
 

Rogbjo

Medlem
På väg till Palma (SAS Charter???) med småbarnsfamiljer som har ockuperat Plus och för ett j..la liv. Ständig kö till främre toaletten och barnfamiljerna är fria att promenera upp och ner längs gången. Är pandemin över, det är bättre ordning på Stockholms uteställen.
Det finns i alla fall bubbel, GT och whisky att dränka eländet med. Hälsningar från en medelålders bitter vit man som vill ha lite lyx på sina resor.
 
På väg till Palma (SAS Charter???) med småbarnsfamiljer som har ockuperat Plus och för ett j..la liv. Ständig kö till främre toaletten och barnfamiljerna är fria att promenera upp och ner längs gången. Är pandemin över, det är bättre ordning på Stockholms uteställen.
Det finns i alla fall bubbel, GT och whisky att dränka eländet med. Hälsningar från en medelålders bitter vit man som vill ha lite lyx på sina resor.
Palma är nya Böda Sand
 

Homer

Medlem
Bedrövligt val av Tonic. Innehåller ju inte kinin

Det har jag inte tänkt på men det stämmer ju, kanske förklarar varför den smakar mer som Sprite än Tonic.

(Jag vet att Red Bull Tonic innehåller både kinin och kvassia)



Some of you wonder why we don’t use natural aroma from quinine in our tonic and the reason for that is that we use natural aroma from Kvassia (Quassia amara) instead
This is also a bitter wood plant, but from South America.


Aanmelden bij Facebook
 
Toppen