Senaste nytt

Tips på hotell i Halmstad och Kungsbacka

RickardG

Medlem
Som rubriken säger, jag tar tacksamt emot tips på bra hotell samt hotell att undvika. Korta stopp på 1-2 nätter, utan barn. Inga särskilda preferenser utan undrar mest om det finns något som sticker ut och som är värt ett besök. Mitt i sommaren.
 

fcx

Medlem
Som rubriken säger, jag tar tacksamt emot tips på bra hotell samt hotell att undvika. Korta stopp på 1-2 nätter, utan barn. Inga särskilda preferenser utan undrar mest om det finns något som sticker ut och som är värt ett besök. Mitt i sommaren.

I Halmstad finns Mårtensson som öppnade för mindre än en månad sedan efter att ha totalrenoverats i runt ett år, jag skulle personligen gärna testa det. Annars ligger hotell Norre park 100 meter därifrån (och där ingår kvällsbuffén), brukar vara väldigt prisvärt men absolut inget speciellt vad gäller rummen. Parkering på gatan finns nästan alltid. Bägge två är Nordic Choice.
 

aikelo

Medlem
Som rubriken säger, jag tar tacksamt emot tips på bra hotell samt hotell att undvika. Korta stopp på 1-2 nätter, utan barn. Inga särskilda preferenser utan undrar mest om det finns något som sticker ut och som är värt ett besök. Mitt i sommaren.
Ocean hotel i Falkenberg
 

Hok

Medlem
Bodde på Hotel Halland i Kungsbacka några nätter i början på mars på en tjänsteresa. Inget speciellt som stack ut åt något håll. Varken speciellt bra eller dåligt. Är ett Best Western.
 

Mr Basic

Medlem
Bodde på Scandic Hallandia förra sommaren (och var nöjd).
•centralt läge
•fräscht rum
•liten egen parkering men stor allmän parkering precis utanför
•jag är ingen frukost-människa men min sambo (som älskar frukost) var nöjd
Ingen wow-upplevelse men klart godkänt boende.
 
Toppen