Senaste nytt

SAS Friends & Family juni 2021

sbbn017

Medlem
Fick bli Barcelona i oktober, fanns kampanjpris på ditresan sen fick det bli ordniarie pris på hemresan. Totalt 6538:- för 2 pers i Plus. Hade en voucher som vi inte riktigt visste vad vi skulle göra med så detta blev bra. Bara ca 2000:- kvar på den nu. Kanske hugger på nåt som ni har tipsat om i tråden, Krakow, Berlin, Bryssel.
 

Maja

Medlem
Jag har aldrig avbokat och fått en voucher så ursäkta en dum fråga... :oops::rolleyes:

Men ska jag klicka på "Ansöka om återbetalning" och är det där jag kan välja på att få en voucher?

I villkoren så stor det ju för SAS VIP GO att de ej är återbetalningsbara, men att man kan få en voucher om man avbokar 72h innan avgång. Vill bara veta vart tusan man ska trycka så man inte gör bort sig och man avbokar, men ej får en voucher på hela beloppet...
 

pastar

Medlem
Jag är lite ute ur loopen denna sväng, men väldigt flygsugen. Någon som kan tänka sig skicka ett PM och hjälpa mig genom kodögat?

Mvh //P
 

inka

Medlem
Jag har aldrig avbokat och fått en voucher så ursäkta en dum fråga... :oops::rolleyes:

Men ska jag klicka på "Ansöka om återbetalning" och är det där jag kan välja på att få en voucher?

I villkoren så stor det ju för SAS VIP GO att de ej är återbetalningsbara, men att man kan få en voucher om man avbokar 72h innan avgång. Vill bara veta vart tusan man ska trycka så man inte gör bort sig och man avbokar, men ej får en voucher på hela beloppet...
När jag avbokade (mer än 72 h innan avresa) för att få en voucher så klickade jag på "Ansök om återbetalning", tror jag klickade på länken som var högst upp.
 
Toppen