Senaste nytt

Dagens bild

Resenären

Medlem
Min favoritort i Schweiz, Pontresina förbereder sig för hunden den 12 juni 2021. Husse får nog vänta.

hund_ch.jpg
 
Last edited:

Nilann

Medlem
20210606_084030.jpg

Hilton Malta, första utlandsresan sedan februari 2020. Här är sig ganska likt. Loungen är öppen, men endast med bordsservering. Frukostmatsalen hade också bordsserving i morse, men i morgon skall man återgå till buffé. Munskydd krävs både utomhus och inomhus. Så länge man sitter ner i offentliga utrymmen på hotellet, behöver man inte munskydd.
Marinan Portomaso såg väldigt öde ut i morse. Många restauranger är stängda och det märks att landet har varit nedstängt.
Restaurangen One Portmaso som ligger bredvid Hilton har öppet. Den brukar vara trevlig, så där blir dagens lunch.
 
Visa bifogad bild 118744
Hilton Malta, första utlandsresan sedan februari 2020. Här är sig ganska likt. Loungen är öppen, men endast med bordsservering. Frukostmatsalen hade också bordsserving i morse, men i morgon skall man återgå till buffé. Munskydd krävs både utomhus och inomhus. Så länge man sitter ner i offentliga utrymmen på hotellet, behöver man inte munskydd.
Marinan Portomaso såg väldigt öde ut i morse. Många restauranger är stängda och det märks att landet har varit nedstängt.
Restaurangen One Portmaso som ligger bredvid Hilton har öppet. Den brukar vara trevlig, så där blir dagens lunch.
Hur fungerade voucher med euro för mat och dryck?
 

Senator

Moderator
Jag sitter och städar min inkorg på min privata email och då hittar jag denna godbit från 2013:

Capture.PNG


Det är alltså kvittot som @Traveller fick när vi chartrade en Chieftain Navajo Panther II för en dag på Curacao tillsammans med @sembl och min polare BvM. Hela storyn finns här: Några resor mot Silver och Guld | Sida 15 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor

Själva landningen på BON ser ni här:


Vi betalade alltså $750 delat på 4 personer för ett flygplan med två piloter för en hel dag. Det var tider det...
 
Last edited:
Toppen