Senaste nytt

SAS Mastercard - Trippla poäng 21-23 maj 2021

henke12

Medlem
Har en fråga, jag handlade en kavaj med mitt Curve och sas mc som underliggande kort. Under trippla poängen. Köpet var inte stort men jag var tvungen att lämna tillbaka kavajen. Returen skedde igår automatiskt via företaget, skickade tillbaka till Curve och Curve tog från sas mc kortet, hur blir returen på mina poäng?

Tack.
YMMV
Ibland får du behålla ”bonuspoängen”
Oftast inte
 

obs

Medlem
Brukar inte SEB tömma kontot för alla poängen när de gör de månatliga överföringar? Jag tycker inte att jag har fått över alla poäng för föregående månad.... Eller missminner jag mig?
 
Brukar inte SEB tömma kontot för alla poängen när de gör de månatliga överföringar? Jag tycker inte att jag har fått över alla poäng för föregående månad.... Eller missminner jag mig?
Räknaren i appen/hemsidan nollställs den 1:a varje månad, poängen bokförs hos Eurobonus under första veckan varje månad. Denna månad den 2:a för mig. Men normalt sätt mellan 2-5:e varje månad.

521cb19adaed515a4bf5cd273db0b756.jpg
 

taxvalp

Medlem
Jag var en duktig poängjägare under denna kampanj och köpte ett par presentkort på ICA mest för skojs skull. Intressant nog får man ICA-bonus både på köpet av presentkorten och när man löser in dem, alltså cirka 2 procent totalt.

Den djärve kan ju testa att köpa presentkort för presentkort, som i sin tur används för att köpa presentkort och så vidare…
 

Tonton

Medlem
Jag var en duktig poängjägare under denna kampanj och köpte ett par presentkort på ICA mest för skojs skull. Intressant nog får man ICA-bonus både på köpet av presentkorten och när man löser in dem, alltså cirka 2 procent totalt.

Den djärve kan ju testa att köpa presentkort för presentkort, som i sin tur används för att köpa presentkort och så vidare…

Dags att bli stammis, i dubbel bemärkelse!
 
Jag var en duktig poängjägare under denna kampanj och köpte ett par presentkort på ICA mest för skojs skull. Intressant nog får man ICA-bonus både på köpet av presentkorten och när man löser in dem, alltså cirka 2 procent totalt.

Den djärve kan ju testa att köpa presentkort för presentkort, som i sin tur används för att köpa presentkort och så vidare…
Det kan vara bra att veta att ICA’s presentkort ej går att använda online. De funkar dock även på Apotek Hjärtat.
 

obs

Medlem
Räknaren i appen/hemsidan nollställs den 1:a varje månad, poängen bokförs hos Eurobonus under första veckan varje månad. Denna månad den 2:a för mig. Men normalt sätt mellan 2-5:e varje månad.
Ah nu förstår jag det. Mitt SEB EuroBonus poängkonto har varit övertrasserad under mars och april månad och nu har de då dragit av de poängen när saldot för maj månad blev positivt.

Måste ut och tjäna in fler poäng :)
 
Dags att göra en tråd för poänghelger?

Sommaren är på väg! Det firar vi med en poängfest, som du kan vara med i oavsett om du har semester hemma eller utomlands.1

Du kan se fram emot dubbla poäng från 25 till 27 juni 2021 på alla köp med ditt SAS EuroBonus Mastercard Premium. Du får upp till 50 Extrapoäng per 100 kronor, normalt upp till 25.2

Poängfesten fortsätter sedan från 1 juli till 15 augusti 2021. Då får du 50% fler poäng (30 Extrapoäng/100 kr), när du betalar med kortet i lokal valuta på utlandsresan.
 
Toppen