Senaste nytt

SAS Webshopping

Berglund

Medlem

Dawes

Medlem
Har någon av er testat greenlys erbjudande med gratis månadskostnad i 6 månader och 1000 eurobonuspoäng?
Jag nappade på en 5000 eb kampanj i december. Blev lite utdraget med övergång osv som jag ser att någon annan upplevt också. Var igång i mars och påminde sedan sas om utbetalning enligt kampanj vilket inte var några problem, rätt nöjd i slutändan.
 

Nahoj

Medlem
Har någongång räknat ut att fortum dealen blev för dyr för att vara rimlig. Har bott i lägenhet och då har månadskostnaden varit viktigast. Nu ändras detta snart dock. Såg sedan greenly och tibber som jag tyckte kändes lite intressanta och tänkte testa greenly när det är gratis. Några månader på mig att bestämma mig.

Nu är det Greenly-kampanj igen. Ger 5 000 poäng vid tecknande senast den 6/6. Finns även en rabattkod som ger 6 månader utan månadsavgift.

SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
 

MrRob

Medlem
Är Greenely något att ha? Tar gärna 5000 EB-poäng om det inte kostar mig mer än max en handfull hundralappar mer första året.
 

Dawes

Medlem
Är Greenely något att ha? Tar gärna 5000 EB-poäng om det inte kostar mig mer än max en handfull hundralappar mer första året.
Jag har inget att klaga på, har kört 3 månader och byter nu igen. Finns ju inget som håller kvar dig ett år om du är missnöjd. 3 månader för poängen har jag utgått ifrån.
 
Toppen