Senaste nytt

SAS Webshopping

Davvelavve

Medlem
Marley Spoon ger 3 000 poäng för nya kunder (i normala fall 1 500 poäng), senast 2021-05-31.

Någon som redan har provat att beställa genom företaget, och som kan svara på om man förbinder sig för något mer än ett köp?

Följande står om företaget, och kampanjen:


"OM MARLEY SPOON
Marley Spoon skickar inspirerande recept och färska ingredienser direkt till din dörr, vilket gör det enkelt för dig att laga en läcker middag. Vår flexibla prenumerationstjänst låter dig bestämma när du vill ta emot din matkasse. Har du inte tid att vänta hemma? Inga problem! Våra matkassar är kylda och håller maten färsk tills du kommer hem.


Som medlem i SAS-EuroBonus får du hela 25% rabatt på dina första 4 leveranser!


Vänligen notera:
Detta erbjudande gäller endast en gång per EuroBonus medlem och är endast tillåtet för nya, svenska prenumeranter."



SAS - Shoppa & tjäna EuroBonus poäng
Fick poängen efter några timmar. Ska bara se till att avsluta premunationen efter jag fått maten. Verkar vara fuffens som inte skriver något om det tydligt, för hur ofta läser man terms.
 

squeezen

Medlem
Varit mkt nöjd med en Berg studsmatta. Rejält skyddsnät. Finns i SAS onlineshop från Träningspartner så får du ytterligare 25 poäng/100 SEK
Tack för tips, lyckades hitta Bergs favorit för 5999:- plus 540:- för stegen, coolshop som var i portalen, dock endast 10/100, men väldigt bra pris
 

squeezen

Medlem
Fram till nyligen har jag ofta fått mail snabbt inpå order om att SAS onlineshopping registrerat köpet (sen kommer poängen med varierande tidsförskjutning).

dock under helgen nu inget mail... coolshop, outnorth, adidas, gardenstore mfl

hur ser det ut för er? Får ni dessa mail?
 

Syversen

Medlem
hur ser det ut för er? Får ni dessa mail?

Skulle säga att det varierar, även över tid hos samma butik. Inbillar mig att det finns perioder där det generellt flyter på bättre eller sämre, men det kan som sagt vara inbillning. Gjorde för en tid sedan två köp hos samma butik, typ tre dagar isär. Köp ett registrerades direkt och poängen kom efter någon dag. Köp två har jag efterregistrerat flera gånger nu utan återkoppling.

Generellt är det oerhört ovetenskapligt så att noga dokumentera sina köp och villkoren som gällde vid köpet kan vara en god idé om man vill vara på den säkra sidan.
 

Tonton

Medlem
Tips vart man kan hitta konkurrenskraftigt prissatta laddstolpar genom webshoppningen?

Lite halv-OT, men för laddstolpar (laddboxar) tänk på att du måste köpa allting (hårdvara + installation) av samma person/företag för att kunna ta del av skattesubventionen. Det har jag inte hittat någon som kan erbjuda genom webbshoppen.
 

Nahoj

Medlem
Har någon av er testat greenlys erbjudande med gratis månadskostnad i 6 månader och 1000 eurobonuspoäng?

De har tidigare haft kampanjer där man fått 5 000 respektive 6 000 poäng. Tror det kan vara klokt att avvakta tills det eventuellt kommer en bättre kampanj gällande Greenely, eller att kika på Fortums kampanj som ger 10 000 i välkomstpoäng.
 
Har någon av er testat greenlys erbjudande med gratis månadskostnad i 6 månader och 1000 eurobonuspoäng?
Försöker testa det just nu (med kampanj om 5000 poäng) - går inget vidare för dem att ta över mitt elavtal från Fortum (som också tecknades med kampanj om 10 000kr), tecknade avtal den 3 maj... Återkommer när jag har någon feedback att ge - dock gillar jag appen.
 

Sebbeh

Medlem
Har någongång räknat ut att fortum dealen blev för dyr för att vara rimlig. Har bott i lägenhet och då har månadskostnaden varit viktigast. Nu ändras detta snart dock. Såg sedan greenly och tibber som jag tyckte kändes lite intressanta och tänkte testa greenly när det är gratis. Några månader på mig att bestämma mig.
 
Toppen