Senaste nytt

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du just nu?

Hur många outnyttjade Eurobonus poäng har du?


  • Total voters
    1 063

Jonas C

Medlem
Har lyckats bränna av ganska många poäng trots rådande pandemi. Just nu står saldot på 280K och har fyra 2for1 kuponger, varav två som måste förbrukas innan årets slut. Börjar kännas lite tomt på kontot just nu.
 

Johanna

Medlem
Har lyckats bränna av ganska många poäng trots rådande pandemi. Just nu står saldot på 280K och har fyra 2for1 kuponger, varav två som måste förbrukas innan årets slut. Börjar kännas lite tomt på kontot just nu.
Jag har också 4 vouchers men har lyckats boka upp alla som måste användas i år. Måste boka 3 av dom i år för resa nästa år. Har ca 280 000 poäng just nu men ett antal poängbokningsresor som ligger ifall det skulle strula till sig med mina voucherresor. Vill ha alternativ. Så det gör kanske 100 000 poäng till.
 

trekker

Medlem
Sitter på ca 400K men utan vouchrar då jag är boende i UK, för snål att använda poängen då jag fortfarande hoppas jag kan komma över vouchrar på n¨got sätt.
 

varva77

Medlem
825000, tre 2-4-1 bokade till Syd-, nordafrika/Mellanöstern så inte omöjligt att det kommer att plussas på pga avbokningar närmaste halvåret. Längtar efter nån form av gammal normalitet....
 
Toppen