Senaste nytt

Ut på tur mot diamond

Johan Gott

Medlem
Tack för att vi fick följa med! Din kära ES-ATC står vid gate 1 idag också och väntar på dig.

CB95873D-F540-4DCE-B510-9EA35AAE7A8D.jpeg
 

jsn

Medlem
Sådana här serierapporteringar är väldigt roliga att följa. Era personliga berättartekniker kommer verkligen fram och det är så kul att se likheter och skillnader mellan de olika inläggen, vad ni fokuserar på osv :D
Tack för turerna!
 

ilon

Medlem
Tack för att vi fick följa med! Din kära ES-ATC står vid gate 1 idag också och väntar på dig.

Visa bifogad bild 118372
Ja, den har en förkärlek för att stå där tycker jag mig urskönja! Tycker mig ha sett den där även andra tillfällen :)

Sådana här serierapporteringar är väldigt roliga att följa. Era personliga berättartekniker kommer verkligen fram och det är så kul att se likheter och skillnader mellan de olika inläggen, vad ni fokuserar på osv :D
Tack för turerna!

Härligt att det uppskattas! Personligen kan jag tycka att det är rätt roligt att skriva dom, både som tidsfördriv, att ha som minne samt att utveckla min skrivförmåga.
Just den här segment run var ju dock som att koka soppa på en spik, och jag fick anstränga mig rejält vid flera tillfällen för att få ur mig en berättelse av något som helst värde :D
 

Valley

Medlem
Dags att nyttja lounge-on-arrival en sista gång, sedan hemfärd med bil!

Vad passar då bättre att göra under maten än att summera dagen? Flygplan har jag ju redan fått se både ut- och insida på idag!
Visa bifogad bild 118369

GOT ARN SK 140 6:20 7:30 ATR72
ARN GOT SK 2151 8:15 9:15 A320Neo
GOT ARN SK 142 9:45 10:45 A320Neo
ARN GOT SK 161 14:40 15:40 A320Neo
GOT ARN SK 162 16:10 17:10 A320Neo

Totalt 20 segment, plus 3 inställda(, plus en vaskad), med andra ord 23 segment idag!
Med måndag och tisdag är det 16 flighter som flugits, vilket med 4x segment ger 64, plus 9 flighter inställda men kreditera de med 1x segment..

Totalt alltså 73 segment mån-ons!
17 segment, eller 5 flighter kvar!

Tack för att ni följt mig såhär långt, fortsättning följer.. :p
Tack för att få läsa :)
En annan tyckte 10 flighter (inkl flygbåt) på en vecka var mycket en gång i världen :D
 

ilon

Medlem
Tack för att få läsa :)
En annan tyckte 10 flighter (inkl flygbåt) på en vecka var mycket en gång i världen :D

Att flyga A320 (som en del segment var) är ju inte på långa vägar lika slitsamt som äldre flygplan, och segment med svävare får väl lov att räknas det med ;)

Personligen är jag rätt så frälst i mina in-ear hörlurar jag använder, de fungerar utmärkt som öronproppar, och sitter i mest hela tiden när jag reser. Det gör att jag är betydligt fräschare i huvudet efter jämfört med om jag inte brukat dem.
 

Valley

Medlem
Att flyga A320 (som en del segment var) är ju inte på långa vägar lika slitsamt som äldre flygplan, och segment med svävare får väl lov att räknas det med ;)

Personligen är jag rätt så frälst i mina in-ear hörlurar jag använder, de fungerar utmärkt som öronproppar, och sitter i mest hela tiden när jag reser. Det gör att jag är betydligt fräschare i huvudet efter jämfört med om jag inte brukat dem.

En annan satt å svor över Dash-skräpet som aldrig tog mig hem på fredagkvällar. Eller ut på fakirturen.
 

ilon

Medlem
Så var det till slut dags att plinga till i telefonen, för nu är det ändringar på gång!

SAS tror nu att det trots allt kommer vara lite intresse för resor i sommar, så min nästkommande run får lite ändringar; från 8x ATR på en dag till 4x A320Neo + 4x B737-700.
Ska jag nu få chans att flyga denna legend, eller blir jag ännu en gång besviken!?
 

Hachans

Medlem
Så var det till slut dags att plinga till i telefonen, för nu är det ändringar på gång!

SAS tror nu att det trots allt kommer vara lite intresse för resor i sommar, så min nästkommande run får lite ändringar; från 8x ATR på en dag till 4x A320Neo + 4x B737-700.
Ska jag nu få chans att flyga denna legend, eller blir jag ännu en gång besviken!?

Flygändringen till 737 brukar betyda att flyget är på väg att bli inställt.
 
Toppen