Senaste nytt

AMEX - Dubbel värvningspoäng - ansök senast 5/5-2021

Samtidigt står det i värvningslänken att erbjudandet inte gäller om man har haft ett American Express - kort de 6 senaste månaderna. Jag tolkar det då som att man inte kan kan få värvningsbonus om man redan har ett annat Amex-kort?
 

Tonton

Medlem
Samtidigt står det i värvningslänken att erbjudandet inte gäller om man har haft ett American Express - kort de 6 senaste månaderna. Jag tolkar det då som att man inte kan kan få värvningsbonus om man redan har ett annat Amex-kort?

Ibland gör man bättre i att inte överanalysera saker, och istället lyssna på andra BC-användare. Onödigt att gräva mer i det mao.
 
Samtidigt står det i värvningslänken att erbjudandet inte gäller om man har haft ett American Express - kort de 6 senaste månaderna. Jag tolkar det då som att man inte kan kan få värvningsbonus om man redan har ett annat Amex-kort?
Som Tonton säger så ska man inte analysera för mycket. Vissa saker finns i text o det stämmer inte alltid överens med erfarenheterna som finns här på BC. Därför bättre att gå på det som sägs här utan att gräva för mycket i det eller uppmärksamma olika instanser ifall det finns oklarheter. Dock kan ju aldrig något garanteras. Men det är bara att testa, värsta som kan hända är att man inte får något. You win some you loose some
 
Toppen