Senaste nytt

Accor Guld via aktieköp - är det värt det?

Jönsson

Medlem
Har du testat att skicka från en annan mailadress? Din nuvarande adress kan ju ha fastnat i deras spamfilter och då spelar det ingen roll om du skickar 1 eller 100 mail, de kommer ändå aldrig att läsa eller svara på mailet.
Det kanske bar blivit spam efter 30 mail om inte annat. ;)

Skämt åsido så låter det ganska frustrerande.
 

Direktorn

Medlem
Jag har nu haft guld ett bra tag även utanför aktieköp. Skulle inte köpa aktien för accor guld. Platinum med lounge gjorde det värt. Tror nog ändå på aktien. Behåll är mitt råd eftersom aktien säkert fallit på den generella turbulensen. Det är ett bra bolag som jag ser det.
 

Albert

Medlem
Är det någon som nyligen har genomfört en lyckad ansökning till Shareholder Club?
Eftersom de inte svara på e-mail har jag försökt att få tag på dem via deras telefonnummer men utan lyckat resultat då de har en automatisk kundtjänst på franska...
 
Är det någon som nyligen har genomfört en lyckad ansökning till Shareholder Club?
Eftersom de inte svara på e-mail har jag försökt att få tag på dem via deras telefonnummer men utan lyckat resultat då de har en automatisk kundtjänst på franska...
Jag gav upp e-postandet och skrev istället ett argt snigel-post brev till dem. Det fungerade.
 
Last edited:

ante888

Medlem
Jag skickade in en screenshot från Avanza som bevisade mitt ägande av 50 aktier, den 20:e april, fick igår svar att jag fått guldstatus.
En veckas responstid är inte så dumt.

Behöver jag göra något med mina bokningar som gjordes som statuslös, nu när jag är guld? Drar en parallell till flygbiljetter, men där ändras ett prefix i själva numret, det gör det nog inte här?
 
Toppen